RedWire - Hardcore Master

Misschien kun je dit beter niet lezen, maar de Tournament box presteerde bij de demo van de vuurwerkhal echt heel veel slechter dan deze box gisteren... dat vind ik tenminste.
Dat klopt idd die is compleet anders als voorgaande jaren....ik heb deze gister live mogen aanschouwen en opzich zijn de effecten en burst knallen prima maar qua variatie viel die me tegen. Ook qua tijdsduur toch net iets teveel van t goede

Zal mij benieuwen vanavond. Deze net opgehaald en gewonnen met de Red Wire prijsvraag hier op VWC.

20191231_111215.jpg

Hij duurde wat lang maar ik vond het een prima bak. Veel variatie en bovendien kijkt de buurt zijn ogen uit als je met zo'n bak aan komt zetten haha

Lekker lang rammen met deze triple compound. Ik vond hem niet verkeerd, maar ook niet per se het publiek omver blazen om 00:00u. De effecten waren net wat te klein of simpel, zou hem niet snel nog een keer kopen of in ieder geval rond 22u ofzo afsteken. Is natuurlijk ook geheel afhankelijk van je collectie.

De Zeta die ik erachteraan had geplakt vond ik ook redelijk, leuke all at once maar ook daar had ik de effecten wat groter verwacht. Misschien de verwachtingen gewoon bijstellen :wink:

Eerste keer dat ik hem heb gezien. Je hoeft er haast niks meer voor te doen.
Je steekt de lont aan en laat maar gaan die banaan. :cool:

Back
Bovenaan