RedWire - Dahlia Explosion

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 04394
Artikelnaam: Dahlia Explosion
Bruto Gewicht: n.n.b
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 40 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: Krachtige dreunen én dahlia's in heel bijzondere kleueren. Een compound van 40 schoten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: n.n.b.
Kaliber: 30mm
Afmetingen: ...
Kartoneenheid: ...
Richtprijs: € 69,95

O.a. te koop bij: ...

dahlia-explosion.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd dat oneindige omlabelen van Lesli.. kom gewoon een keer met een paar duidelijke en overzichtelijke lijnen. Ik snap wel dat concept dat ze soort van winkels 'unieke' lijnen aanbieden en het dan uiteindelijk gewoon omlabelingen zijn van bestaande lijnen, maar ze kunnen beter gewoon met nieuwe spullen komen in plaats van wat ze nu doen.

Altijd dat oneindige omlabelen van Lesli.. kom gewoon een keer met een paar duidelijke en overzichtelijke lijnen. Ik snap wel dat concept dat ze soort van winkels 'unieke' lijnen aanbieden en het dan uiteindelijk gewoon omlabelingen zijn van bestaande lijnen, maar ze kunnen beter gewoon met nieuwe spullen komen in plaats van wat ze nu doen.

Het meerendeel van de RedWire collectie is nieuw en alleen bij RedWire te koop.

is RedWire dan een of andere winkel en is het dus enkel daar te koop? Want dan is m'n interesse weg, want nog nooit van die winkel gehoord laat staan dat die hier in Grunn bestaat :D

Redwhire is een onderdeel van Xena Vuurwerk die nu hun eigenlijn heeft in samenwerking met Lesi vuurwerk en zitten hier wat omlabeling tussen maar 80% van de rest is echt nieuw vuurwerk.

Zeer mooi uitgewerkte effecten, echt prachtig. er zit echt veel knap spul tussen het redwire assortiment.

Ik wil de sfeer heus niet bederven hoor, Maar hij me het geld niet waard .
36 euro zou beter in verhouding zijn .
Verder wel leuke kleuren .

Back
Bovenaan