RedWire - Criss Cross Crackhead

Idd haha. Schrok wel van het belletje want wou absoluut geen vervanger, maar omlabeling geen problemen mee:) Had eigenlijk geeneens hoeven bellen, maar toch erg netjes van ze.

Vraag me wel af of dit bij alle leveranciers zo is, dacht eerst misschien alleen in Doetinchem

vraag ik me ook af! ik kom ook uit doetinchem..

Hier is de Criss Cross Crackhead nog te koop: http://topvuurwerkbreda.nl/red-wire-vuurwerk/236-criss-cross-crackhead.html

Heeft er iemand een demo film? Twijfel nog :cool:

In Breda zal je waarschijnlijk ook gewoon de vervanger krijgen. Wij hebben de criss cross ook nog gewoon op de webshop staan. Helaas kreeg ik bij de levering al gelijk de Kremlin binnen. Het is een omlabeling dus vind het niet zo erg. Ook het vuurwerk wat ik al had voorbesteld. Ik kan me dus niet voorstellen dat het bij een ander verkooppunt anders zal zijn.

In Breda zal je waarschijnlijk ook gewoon de vervanger krijgen. Wij hebben de criss cross ook nog gewoon op de webshop staan. Helaas kreeg ik bij de levering al gelijk de Kremlin binnen. Het is een omlabeling dus vind het niet zo erg. Ook het vuurwerk wat ik al had voorbesteld. Ik kan me dus niet voorstellen dat het bij een ander verkooppunt anders zal zijn.

Klopt, op dit moment krijgt iedereen de Kremlin.
Dezelfde cake met een ander label.

Voor die 15 euro had je echt een dikke bak! is hij nog ergens verkrijgbaar voor die prijs?

Zeker een goede Chry Crackling cake! Qua niveau evenwaardig met de Chry Crackling 2.0 , dus dan heb je aan deze een betere koop ( deze is goedkoper ). Alleen wisselt ie af met goude en zilvere Chry Crackling en daar moet je dan wel van houden.

Ik was zeer enthousiast over deze cake maar na gisteren is dat een stuk minder geworden. Hij was beduidend minder qua crackling geweld, jammer maar dan toch maar de Crackling Chry 2.0

Weet niet goed wat ik ervan moet zeggen, zo slecht is hij ook weer niet. En ach ik krijg toch 4x kremlin in de plaats van deze en daar wel al goede films van gezien

Niet mijn film

Hier word ook de kremlin geleverd..die heeft z'n kwaliteit ruim schoots bewezen. De filn hierboven is ook de kremlin b.t.w

Na de actie stonden ze ook zo op uitverkocht. Vastbiets te laat te horen gekregen dat ze niet goeie labels uit China zouden krijgen en plemp Kremlins over t land verspreid. Wel lullig voor Redwire want natuurlijk dik kans dat de vvk stunt comments bij het andere product oplevert...mist dan toch de gewenste reclame

Back
Bovenaan