RedWire - Cone of Crackling

R@lph

VWC lid
Artikelnummer: 03617
Artikelnaam: Cone of Crackling
Bruto Gewicht: 600 gram
Netto kruitgewicht: … gram
Effectomschrijving: Professionele Red wire fontein met brute chrysanthemum crackling.
Afmeting: Φ95 x 275 mm
Tijdsduur: 30 sec.
Stijghoogte: 2.5 meter
Kartoneenheid: 12/1
Adviesprijs: € 14.95
Voorverkoopprijs: € 9.99
O.a. te koop bij: ...

cone-of-crackling.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit klinkt ook er goed, we kunnen er wel een goede fontein bij krijgen in Nederland.

Klinkt goed inderdaad. Als dit er een wordt met goede hoogte en tijdsduur, dan wil ik em wel proberen. Houd tenslotte wel van fonteinen.

Wauw dit is wel lekker spul hoor! Perfect om in het begin van een showtje te verwerken. Lekker een agressieve en volle crackling!

Dit ziet er zo op film inderdaad erg goed uit,
Mooie volle en harde crackling.

Soww lekker hoor!! Perfect voor in de avond. Als ik deze mee kan pakken in de losse verkoop ergens doe ik het zeker. Staat genoteerd.

Wat een geweldige fontein! Hij begint laag maar de crackling is echt hard en hij komt steeds hoger tot een prima eindhoogte (denk aan de NL-versie Bardardunga).

Deze was echt gruwelijk voor een NL fontein. Zo hoog als de lantarenpaal en de breedte was van stoep tot stoep.

Vetste NL fontein die er is. Echt bijzonder felle crackling komt er uit deze fontein zetten, op z'n hoogtepunt zeker 2-3 meter hoog en 2 meter breed. Als ik hem tegen kom volgend jaar zeker weer!

Back
Bovenaan