Redneck Revolt

Ik zit nu op de mania site (Almere), en daar staat hij voor 24,50 ?

Dan zou ik naar een ander dealer gaan als ik jouw was :wink:
Zonder dollen op de mania site zelf staat ie echt voor 19,99 en ook bij mijn dealer in de buurt. Zal dus dealer afhankelijk zijn ofzo

Redneck Revolt.jpg

Vind het erg stil over deze cake. Dit was echt een topper op de demo, dikke spreiding en harde burst. Voor mij prijs kwaliteit verhouding 1 van de beste nieuwkomers.

Vind het erg stil over deze cake. Dit was echt een topper op de demo, dikke spreiding en harde burst. Voor mij prijs kwaliteit verhouding 1 van de beste nieuwkomers.

Mee eens, op de Mania demo was dit echt een topper. Echter vond ik hem daar wel wat overpowered, maar zeker een cake met potentie. Daarom hoop ik dat deze nog op een demo wordt geschoten, ergens in december, om mij definitief over de streep te trekken :)

Ik vroeg tot 2 keer toe in het Mania topic of deze cake een kooi heeft, maar nog geen antwoord gehad. Ben benieuwd of dat slecht nieuws betekend..

Ik vroeg tot 2 keer toe in het Mania topic of deze cake een kooi heeft, maar nog geen antwoord gehad. Ben benieuwd of dat slecht nieuws betekend..

Slecht nieuws? Waar doel je dan op? Laten we ons aan de feiten houden en niet hetzelfde als die verdraaide media te doen die er een sport van maken om zich op aannames i.p.v. op concrete info te baseren... Just my thought!

Slecht nieuws? Waar doel je dan op? Laten we ons aan de feiten houden en niet hetzelfde als die verdraaide media te doen die er een sport van maken om zich op aannames i.p.v. op concrete info te baseren... Just my thought!

Ik vind het slecht nieuws als er geen kooi omheen zit. Ik bedoel geen afkeur! Ik hoopte een balletje op te gooien of iemand weet of dat dus zo is, aangezien de prijs heel laag is.

Kan iemand uitleggen waarom het ontbreken van een kooi teleurstellend zou zijn? Wanneer is een kooi verplicht?

Kan iemand uitleggen waarom het ontbreken van een kooi teleurstellend zou zijn? Wanneer is een kooi verplicht?

Heeft met vervoers klassen te maken. Zonder kooi word hij 1.3G (ivm hogere hoeveelheid flash) en met kooi 1.4G

Van 1.4G mag je meer vervoeren per keer iets met 1000 punten lijst als ik me niet vergis (ADR)

Is dus gewoon een trucje om meer te kunnen vervoeren per keer. Maar als er dus een kooi om zit dan is dat niet voor niets :handsup:

Deze topper helemaal over het hoofd gezien.. Wat worden we tegenwoordig toch verwend met mooie product in deze prijscategorie! :yes:

Back
Bovenaan