Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik twijfel enorm om deze voor 165 euro mee te pakken in de freak-actie.
Zag hem ook staan ja. Het zijn wel maar liefst 512 schoten hé. Voor die adviesprijs is deze best een afrader te noemen. Maar voor dit geld ga je deze niet snel nog een keer krijgen. Ik zou hem zeker meepakken voor die prijs!![]()
Zag hem ook staan ja. Het zijn wel maar liefst 512 schoten hé. Voor die adviesprijs is deze best een afrader te noemen. Maar voor dit geld ga je deze niet snel nog een keer krijgen. Ik zou hem zeker meepakken voor die prijs!![]()
Heb je hem zelf meegepakt dan....? Dat schrijf je tenminste toch...?
Ik heb deze dit jaar voor een wel heel zachte prijs kunnen kopen, dus dit jaar staat deze in de straat.
Een ja, wat anderen zeggen misschien niet de grootste effecten, maar het tempo en de salvo maakt heel veel goed.
Edit: Ik ga hem V-shape maken 4x 2 in V moet toch wel een mooi effect opleveren?
Dat denk ik wel ja. Ik twijfel nog hoe ik hem ga schieten... het heeft ook wel wat dat ie maar door blijft rammen. Twee cakes tegelijk is door het tempo misschien niet eens nodig. Twijfel, twijfel, twijfel.
Deze als afsluiter geschoten. Wat een geweld! Geen mega boeketten, maar het tempo maakt alles meer dan goed. Dikke aanrader!