Red Sky Action

Hier een filmpje van de red sky action, blijf nog steeds bij mijn mening dat heavy 3/4/5 potjes véél beter zijn.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ik had deze pot ook 2x besteld. Het waren slechte potjes, de knal was net zo hard als een rotje en de effecten sloegen nergens op.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Er moet toch wel iets mis zijn gegaan met al deze potjes. De effecten op de filmpjes van Wolf zien er prima uit en de knal is uitstekend. Maar in het echt waren ze dat totaal niet. Ik denk dat hier sprake is van een productie fout.. Kan bijna niet anders.

Ik denk eerder dat er sprake is van de consument lekker maken met filmpjes uit china en dan uiteindelijk een wan product op de markt brengen.

zelfs voor deze prijs is het rotzooi.

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat een kwaliteitsmerk als wolff met deze prut aan komt zetten.

Op de filmpjes van Wolff zien ze er erg goed uit. Jammer dat dit bij jullie niet zo was. Ik verwacht ook wel van Wolff dat ze hier iets aan doen, of haal het uit het assortiment.

Prijs is top, product minder. :wink:

Ik denk eerder dat er sprake is van de consument lekker maken met filmpjes uit china en dan uiteindelijk een wan product op de markt brengen.

zelfs voor deze prijs is het rotzooi.

Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat een kwaliteitsmerk als wolff met deze prut aan komt zetten.

Laten we er maar gewoon van uit gaan dat er iets mis gegaan is. Als dit niet zo is hoop ik dat Wolff ze dit jaar uit de collectie haalt, want dit is natuurlijk niet Wolff waardig.

Op de filmpjes van Wolff komen de knallen altijd hard over, maar bij dit produkt is het wel een heel groot verschil..
Het lijkt er hier op dat ze bij versie van de Chinese film er flash in hebben gestopt voor de burst, en bij de Nederlandse versie hebben ze zwartkruit daarvoor gebruikt.

ik heb dat filmpje van wolf gezien. toen op youtube gekeken en de boeketten waren heel anders. ik heb er net 2 van besteld :S.

Back
Bovenaan