Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik vond hem geweldig. Hele dikke spreiding, en dat zich traag verspreidende diepe rood is gewoon om van te smullen. Snap dat het niet ieders smaak is, maar ik vond hem bloedmooi.
Achteraf dus spijt hebben deze niet gehad te hebben, maar fijn voor iedereen dat hij tog top was. Films zien er meer dan perfect uit. Kan dus op de lijst.
Ga hem ook gewoon weer halen met die acties van vwmania is het echt wel een aanrader.Effect waaide mooi uit en het is weer een keer wat anders dan standaard goud effecten.
Ik had er meer van verwacht maar blijft wel een mooi stukje vuurwerk hoor. Het rode gedeelte (één na laatste cake) van mijn collision thunder was echt veel groter en mooier, zo had deze ook moeten zijn.
Ik had mijn verwachtingen een beetje bijgesteld na de eerste filmpjes en reacties van deze box, maar wat was dit een topper. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat er hier niet veel wind stond maar wat een spreiding had deze! Ik ben over het algemeen wel positief verrast over de nieuwe boxen van VWM.
Eerste 2 cakes waren super! Bij de 3e zwakte het rood iets al iets af en bij de 4e cake blies de finale salvo het rood bijna helemaal weg! Natuurlijk was de productie minder dan de demofilms, maar al met al toch een mooi stukje vuurwerk!
Vond hem nou ook niet bepaald super. Ook niet slecht maar had er gewoon meer van verwacht. Bij ons ging deze ook na 2 cakes uit en moesten wij hem opnieuw aansteken.
Ik vond deze ook zeker niet slecht hoor, laat staan iedereen die stond te kijken. De spreiding was heel erg breed en het tempo was prima. Heb me wel geïrriteerd aan de pauzes tussen de cakes, dit maakt het net wat minder spectaculair. Voor 69 euro zou ik hem volgend jaar zo weer besteleln!