Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Iets beter beeld aan het begin kwam water op de lens helaas.
In de straat niet zo overweldigend als op de demo. Viel mij persoonlijk wat tegen
Wijdschildplein gaat lekker los��
Minder dan gehoopt, maar wel een prima bak nog, mooi rood hoor. Cake 1 is gewoon ruk, maar die andere 3 zijn wel goed gewoon. Niet zoals de sample, maar dat hadden we deels verwacht.
Niet de bak van het jaar wat mij betreft, wel een mooie.
Inderdaad presteerde hij iets minder. Desondanks nog een prima box hoor, harde burst ook. Ik vond em de 69,- nog wel waard zelfs. De voorverkoopprijs had ik er nu echter niet voor betaald. Als je deze in een freak-actie kun krijgen voor een leuke prijs, absoluut meenemen zou ik zeggen.
Helaas niet meer kunnen filmen ivm lichte regen..
Net ook afgestoken, vind t echt een prima boxje voor die 80 euro die ik er voor betaald heb
Mooie grote effecten, misschien niet zoals op de demo, maar dat was wel te verwachten natuurlijk. Maar echt meer als prima.
Spreiding en burst was enorm. Helaas kapte deze na de eerste cake ermee. Kwartier later aan de reservelont aangestoken en toen ging die wel helemaal. Absoluut een prachtig ding die uiteindelijk niet eens zoveel onder deed aan de sample op de demo. Film volgt later!