Red Maroon [Uitloop 2019]

Ik heb het filmpje nu 5 keer gekeken en ik heb de 19 pagina's doorgeworsteld maar ik snap alle ophef nog steeds niet. Ik zie een bakje dat er een zooi rode boeketten uitgooit(oh ja, "scala" is geen effect), that's it. Zal wel aan de sample op de demo gelegen hebben maar ik vind dit op video saai, simpel en vooral niet boeiend. Ik ben erg benieuwd naar de (single geschoten) straatfilmpjes volgend jaar.

Het is gewoon rammen met rode peonies.. maar op de demo is dat nog goed uitgewerkt. Nu nog maar zien hoe de echte productie is, aangezien Mania en Rubro altijd safe spelen in verband met afkeur. Ik heb ´m zelf niet genomen omdat ik rood gewoon niet zo´n mooie kleur vind in vuurwerk ( op uitzonderingen daargelaten natuurlijk, een blinkerboeket met dikke rode dahlia's zijn prachtig ).

Ik heb het filmpje nu 5 keer gekeken en ik heb de 19 pagina's doorgeworsteld maar ik snap alle ophef nog steeds niet. Ik zie een bakje dat er een zooi rode boeketten uitgooit(oh ja, "scala" is geen effect), that's it. Zal wel aan de sample op de demo gelegen hebben maar ik vind dit op video saai, simpel en vooral niet boeiend. Ik ben erg benieuwd naar de (single geschoten) straatfilmpjes volgend jaar.

Ik snap helemaal wat je zegt, maar ik was bij die demo van Mania aanwezig, en het rood spatte werkelijk een voetbalveld breed alle kanten op. Het kwam letterlijk op je af en de fall-out zat in onze haren. Op video is het niet in te schatten, maar dit was echt een spektakel.

Dus nu is de vraag: kan dat wel bij productie?

Ik snap helemaal wat je zegt, maar ik was bij die demo van Mania aanwezig, en het rood spatte werkelijk een voetbalveld breed alle kanten op. Het kwam letterlijk op je af en de fall-out zat in onze haren. Op video is het niet in te schatten, maar dit was echt een spektakel.

Dus nu is de vraag: kan dat wel bij productie?

ik ben bang van niet, Funke doet het wel met hun 19 shots cakes maar die benutten volgesnmij echt de hele 25 gram per tube en dan kan zowiezo niet in NL dacht ik.

Laatst bewerkt:
zeer benieuwd hoe deze het vandaag gaat doen , hoop voor de gene die deze heeft bemachtigd dat het een topper is

Niemand heeft hem nog gezien haha, de hype blijft doorgaan. Om 18:00 gaat er sowieso eentje de lucht in met een klein showtje, ben benieuwd! Top of flop? :wink:

Zeer benieuwd naar de filmpjes en ervaringen. Als het een topper is bestel ik hem direct in januari.

Ik gaat em rond 18:30 schieten (als het weer mee werkt) zal proberen een foto/video te maken, en deze asap uploaden in dit topic. De foto sowieso, de video mits yt meewerkt :)

Helaas niet alles geleverd gekregen, dus ging de mijne naar een ander forumlid. Baal er ontzettend van maargoed... Volgend jaar maar een nieuwe kans dan.

Ik ben benieuwd naar de reacties, ik heb hem zelf ook en ben van plan om hem na 00:00 te schieten, maar mocht hij bij anderen tegenvallen schiet ik hem wat eerder (al ga ik er niet van uit dat dat nodig is). :D

Ik ga denk ik van jou red Maroon genieten, Patrick zij dat deze later op de avond nog zou komen de 29e ? niet gelukt dus.

Helaas niet alles geleverd gekregen, dus ging de mijne naar een ander forumlid. Baal er ontzettend van maargoed... Volgend jaar maar een nieuwe kans dan.

Ik ga denk ik van jou red Maroon genieten, Patrick zij dat deze later op de avond nog zou komen de 29e ? niet gelukt dus.

Yup koen, jij mag genieten van de red maroon die hier in de straaf zou staan.
Helaas hebben wij de andere 4 karton niet van mania ontvangen :(

Back
Bovenaan