Red Maroon [Uitloop 2019]

Check mijn recensie op FB van mooijvuurwerk......de soap gaat verder

Ook ik kon hem vandaag niet ophalen, morgenochtend krijg ik weer een update van de dealer met een nieuwe voorspelling hoe laat ik hem kan ophalen. De verwachting is dat er morgenochtend eindelijk een Vuurwerkmania levering komt bij alle dealers begreep ik. Dus wellicht dat je hem dan alsnog kan ophalen.

Gelezen! Lekkere smoes was dat! Gewoon vertraagde uitlevering dus! Wie denken ze wel niet die ze voor zich hebben?! Een of andere leek?! Ik hoop dat je de spullen nog krijgt waaronder Red Maroon! Zoniet, moet het een mieters goeie vervanging zijn, zoniet je geld terug! Dan maar geen Red Maroon!

Collison thunder hadden ze daar ook niet. Morgen word ik gebeld als het goed is word het vannacht allemaal geleverd hadden ze het over. Dus geduld, broekhoff zooi is niet zo geweldig indd

Ik wil jullie niet bang maken... Maar...
Riezebos heeft deze niet geleverd gekregen. Mania en rubro zijn op geen enkele manier bereikbaar. Zij leveren helemaal niks meer uit, is mij verteld. Niets. Ook geen naleveringen meer vannacht of morgen. Houd er maar ernstig rekening mee dat je je bestelde boxen niet gaat krijgen als ze er vandaag nog niet lagen. Er waren wel zeer spaarzame leveringen voor de voorbestellingen eerder gedaan. Maar de grote bulk die later beloofd was, komt gewoon niet.
Bedenk vast wat je bij je desbetreffende winkel als vervanger zou willen. Beter nu een backup hebben dan in de winkel voor het blok gezet te worden met bagger vervangers. Afreageren op de winkeliers heeft geen effect :wink: Mania en Rubro zijn debet hieraan.

Bij mij ook nog niet leverbaar.. en hopen dat ie er morgen is. Ik mocht wel iets anders uitzoeken voor 69,00 :frusty: :mad: ik dacht die is gek. Hij hedft een waarde van 99,00 Ja ik had ook maar voor 69,00 hem gekocht.. vanwege de korting. (Was zijn antwoord) Als hij er morgen niet is een vergelijkbaar produkt in waarde, anders geld terug en eerste en laatste keer dat ik daar mijn vuurwerk koop.

Riezebos heeft deze niet geleverd gekregen. Mania en rubro zijn op geen enkele manier bereikbaar. Zij leveren helemaal niks meer uit, is mij verteld. Niets. Ook geen naleveringen meer vannacht of morgen. Houd er maar ernstig rekening mee dat je je bestelde boxen niet gaat krijgen als ze er vandaag nog niet lagen. Er waren wel zeer spaarzame leveringen voor de voorbestellingen eerder gedaan. Maar de grote bulk die later beloofd was, komt gewoon niet.
Bedenk vast wat je bij je desbetreffende winkel als vervanger zou willen. Beter nu een backup hebben dan in de winkel voor het blok gezet te worden met bagger vervangers. Afreageren op de winkeliers heeft geen effect :wink: Mania en Rubro zijn debet hieraan.

Als dit zo is dan ga ik mijn geld terug vragen. Zit op 5 items van VWM te wachten. Ik had gehoopt om vanavond al mijn bestellingen op te halen maar dat heb ik uit moeten stellen. Zou ook zo snel niet weten wat ik bij Riezebos als eventueel vergelijkbare vervangers zou moeten kiezen. Het beste is al weg. Dat gaat hem wat mij betreft niet worden. Even voor de duidelijkheid Riezebos treft hier geen blaam.
Maar we wachten nog even tot morgen. We houden de moed er maar in.

Is al sinds dag 1 bekend dat je moet zorgen dat je direct alles in de eerste levering daar binnen moet hebben en dat je anders beter zelf kunt rijden. Was 5 jaar terug al zo en is zo te zien niks veranderd daar.

(Levering van rubro naar winkel bedoel ik dan).

Laatst bewerkt:

Dat wat jij zegt klopt niet.
De leveringen gaan heel stroef veel is heeel laat binnen gekomen in de haven.
De boot heeft er 3 weken langer over gedaan in verband met storm op zee.
Ok. Het gaat nu niet op rolletjes, maar wij hebben gisteren ochtend een levering gehad, gisteren avond nog 1 en straks krijgen we weer een levering. Ene dealer zal wat later zijn dan de ander. Zoals altijd.

De eerste update van vandaag, dealer en Vuurwerkmania zeggen beide hetzelfde:
Alle artikelen zijn nu onderweg en worden bij alle winkels geleverd op dit moment, het komt dus iig zeker vandaag binnen.

Nou laten we het hopen. Zit een beetje op hete kolen hier:shocked:

Je bent niet de enige, het word steeds weer uitgesteld, eerst was t 28 december 11:00, toen 18:00, toen werd ik om 17:30 gebeld dat t vandaag in de ochtend zou worden en vanochtend werd t weer ergens vandaag, niet bekend hoe laat. Ik wacht ook nog op 2 keer de Demonia.

Red Maroon uitgeleverd gekregen! Finally! Ik kreeg eerst een vervanger, maar dat accepteerde ik niet! Ze waren net bezig een levering uit te laden en daar zaten 2 stuks bij! Kreeg nog een bon voor gratis koffie voor het wachten! 1 vervanger voor de Super Syndrome box zelf uitgekozen, op de gok de Extacy of Gold box, tjaa waarom niet?! Voor mij is het wat betreft de Red Maroon afgehandeld! Maar wat een zeer beperkte levering zeg met deze box!

Back
Bovenaan