sprinkhaan
VWC lid
Bruto gewicht rubro 3500 gr. en vw 7000 gr op vuurwerk bieb.
Aanbieding vw 99.- en rubro aanbieding 69,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bruto gewicht rubro 3500 gr. en vw 7000 gr op vuurwerk bieb.
Ik heb Vuurwerkdiscounter een bericht op Facebook gestuurd met de vraag of dit een omlabeling daarvan is. Ben benieuwd...
Ik heb een reactie gekregen: Vuurwerkdiscounter heeft geen omlabeling van de Red Maroon.
Precies kon me er ook al niks bij voorstellen totaal ander effect.
hoe noem je het effect van de red maroon dan ? voor mij lijken ze hetzelfde alleen die van rubro is gewoon slechter dan![]()
Die van rubro zijn peony`s bij de red maroon zijn rode dahlia`s.
Nou ja, het zijn ook niet echt dahlia's. Het is een beetje een appart effect. Het lijkt tussen peonys en dahlia's in te zitten.
Nou ja, het zijn ook niet echt dahlia's. Het is een beetje een appart effect. Het lijkt tussen peonys en dahlia's in te zitten.
Beide effecten worden vaak met elkaar verwisseld. Er is dan ook weinig verschil tussen deze effecten te zien. Waarschijnlijk dat het voor iemand niet te onderscheiden valt, vandaar misschien je reactie m.b.t. een effect dat daar tussenin zit?![]()
De kruitstress slaat al toe mensen ...![]()
Beide effecten worden vaak met elkaar verwisseld. Er is dan ook weinig verschil tussen deze effecten te zien. Waarschijnlijk dat het voor iemand niet te onderscheiden valt, vandaar misschien je reactie m.b.t. een effect dat daar tussenin zit?![]()