sprinkhaan
VWC lid
Toch ff de bulk korting gebruikt voor deze. Ben bij deze ook weer erg benieuwd hoe die het in de straat gaat doen. Zo ziet het er uit als een schitterende bak!
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jeetje wordt een duur jaar dit haha.
Jullie mening doet mij ertoe deze te kopen, want de ervaring komt bij mij niet helemaal over zo op film.
Nu hopen dat dit ook daadwerkelijk productie is en geen china sample.
Ik kijk ernaar uit!
Dit zal ongetwijfeld een mooie box zijn. Vanuit mijn eigen perspectief is dit een Box voor mensen met een groter budget,dan heb je meer de mogelijkheid om unieke producten zoals deze erbij te nemen.Zelf geef ik de voorkeur aan een box met diverse effecten.
Samples zijn altijd mooi![]()
Samples zijn altijd mooi![]()
Ind, rubro heeft ook een filmpje van een soortgelijke box(zelfde effect en hoeveelheid kruid) valt toch kleiner uit.
https://youtu.be/w0vMZe70dGE
Ben ik blij dat ik deze (nog) niet besteld heb. Die is echt prut vergleken bij wat je verwacht
Dat is niet eens de red maroon hele andere box.
Dat hoopt iedereen hier, al is de gelijkenis groot, qua nemprijs, sh en kleur
waarschijnlijk de echt productie versie dan, ik hou deze in de gaten maar bestel pas nadat hij op een consumenten demo is geshoten. Deze moet het van de power en lang brandende rode sterren hebben als dat niet zo uitpakt als op de films is het maar een saaie red peony cake
De adviesprijs en het gewicht komen in iedergeval niet overeen.![]()