Red Maroon [Uitloop 2019]

Inderdaad, real live kwam deze nog veel beter over dan op film.
Grote kans hebber voor box van het jaar tot nu toe voor mij.

Laatst bewerkt:
Normaal gesproken wacht ik altijd een jaartje met nieuwe produkten, maar ik denk dat ik voor deze een uitzondering ga maken. Deze wil ik absoluut live meemaken, wat een geweldige box zeg...

Ik vind het effect echt schitterend, ook nog niet eerder gezien.

Op één of andere manier verveeld deze bak totaal niet ondanks dat het vier dezelfde cakes zijn, ik kan er gewoon naar blijven kijken.

Heel vet effect. Ik denk dat deze box nog vetter was als ze niet alleen maar rood hadden gedaan. Maar de 4 cakes allemaal een andere kleur ( rood, groen, blauw, geel). Dan is die eentonigheid er ook gelijk uit. Miss voor volgend jaar

Mooi effect zo op video, maar het heeft voor mij nog niet de wauw-factor. Denk dat ik deze eerst een keer in het echt moet zien om ook overtuigd te worden. Dat felle rood is wel erg mooi.

Mooi effect zo op video, maar het heeft voor mij nog niet de wauw-factor. Denk dat ik deze eerst een keer in het echt moet zien om ook overtuigd te worden. Dat felle rood is wel erg mooi.

Als je deze bak in het echt ziet en vooral hoort, ben je verkocht.

Samen met de Collision Thunder is deze box echt een musthave, goed bezig bij vuurwerkmania!!!!!

Deze met de FREAK30 laten staan, maar hij blijft maar door mijn hoofd spoken. Nu Bulk, dus daar komen de twijfels weer.

Ik wacht de acties op de trophy zaterdag af, en als dat tegenvalt...

Ik sla hem over, heb al veel rood in mijn al aangeschafte cakeboxen, en wil gewoon een wat gevarieerde verzameling hebben. Hopelijk zie ik hem wel in de straat nog.

Jeetje wordt een duur jaar dit haha.

Jullie mening doet mij ertoe deze te kopen, want de ervaring komt bij mij niet helemaal over zo op film.
Nu hopen dat dit ook daadwerkelijk productie is en geen china sample.

Ik kijk ernaar uit!

Back
Bovenaan