Red Maroon [Uitloop 2019]

Mooie bak maar wel eentonig. Voor een mooie prijs neem ik hem ook. Op de film komt hij mooi maar niet bijzonder over, maar gezien de reacties hier doet de film de bak dus tekort.

Zeker Robbert, hij is eentonig, met je eens. Maar deze moet je echt live gezien hebben. Op films ziet het er toch weer ietjes anders uit. By the way: Deze cakebox krijg je nooit helemaal op film, want hij was zo breed. Ik verheug mij er op om deze cakebox in de straat af te steken.

Thanks voor je reactie Moontan. Als ik eerlijk ben, dan heb ik er zo vaak naast gezeten met mijn oordeel. Dat een bak in het echt vele malen mooier is dan een filmpje laat zien. Dus ik vertrouw op je oordeel en schaf hem lekker aan:D

Ben benieuwd naar het filmpje van Gizmo. Die brengt het vaak heel mooi in beeld.

Verheug me ontzettend op de bulk actie! 30% korting op nieuwe producten is ontzettend leuk!

Dit is echt een prachtige box hoor! Heerlijk helder rood...en als de salute niet zo is als op de demo, prima...alleen dat helderrode maakt datje deze box wilt hebben :D

Hierbij mijn filmpje van deze prachtige nieuwe topper met enorm brede effecten (krijg je ook amper op beeld zo:)), echt 1 van de toppers van de avond:

Deze was echt prachtig!! Wel jammer dat je er gelijk vier van moet halen. Per stuk of per twee en deze kwam er zeker.

Foto:

redmaroon.jpg

Wat een prachtige box. Dat rood was zo geweldig goed uitgevoerd.
Deze komt met stip op de lijst, moet er hoe dan ook komen.

Is dat een nieuwe trend? Ik zie steeds meer cakeboxen met 4 cakes rond de 1100 a 1200 gram kruit voor de prijs van een box met 2 kg kruit. Kun je daar tegenwoordig hetzelfde resultaat mee boeken?

Hoe eenvoud geweldig mooi kan zijn. Heerlijk dat rood. Ik gaat hem op mijn al weer veel te grote to buy list zetten.

Als deze echt goed presteert is er volgend jaar wel weer een kans. Met 1100 gram kan je niet anders dan kritisch zijn.

Is dat een nieuwe trend? Ik zie steeds meer cakeboxen met 4 cakes rond de 1100 a 1200 gram kruit voor de prijs van een box met 2 kg kruit. Kun je daar tegenwoordig hetzelfde resultaat mee boeken?

Daar zit wel wat in! Daarom is het voor ons freaks zaak dit soort geweldige boxen in de 30% actie aan te schaffen! Betaal je om de nabij 69 eur als dit nog hopelijk van de voorverkoop prijs afgaat! Desalniettemin is dit een geweldenaar afgeleid van de demofilm! Volgens mij zit er deze ook in die Collision box! Zelfs daar spat hij er tussenuit!

Daar zit wel wat in! Daarom is het voor ons freaks zaak dit soort geweldige boxen in de 30% actie aan te schaffen! Betaal je om de nabij 69 eur als dit nog hopelijk van de voorverkoop prijs afgaat! Desalniettemin is dit een geweldenaar afgeleid van de demofilm! Volgens mij zit er deze ook in die Collision box! Zelfs daar spat hij er tussenuit!

Klopt, en heb hem in nog een box terug zien komen. Ben alleen de naam ff kwijt.

Back
Bovenaan