Red Maroon [Uitloop 2019]

Ik was er ook tevreden over. Mooie kleur, deze video is opgenomen met de groothoek je ziet de hele breedte va de straat. En dat voor zo'n klein doosje :D

FB_IMG_1544386956949.jpg
Morgen in de aanbieding bij Vuurwerkmania.
Benieuwd wat hier dan de voorwaarden zijn want dit is best interessant

Als ik dit soort acties voorbij zie komen voel ik me echt een pannenkoek dat ik hem op 7 januari voor €99 (!) heb gekocht bij Orthen...

Ach hier zullen ook weer voorwaarden aan zitten natuurlijk. Ik ben benieuwd wat het nu weer zal zijn.

Dit is blijkbaar de nieuwste marketing strategie bij de importeurs.
Morgen maar eens kijken voor hoeveel geld er bij besteld moet worden ...

Het moet niet gekker worden haha, ben ook benieuwd naar de voorwaarden. Maar denk dat je idd minimaal voor 100 euro moet bestellen

Het blijkt écht een actie van Mania te zijn.
Er zitten overigens wel voorwaarden aan verbonden, maar morgenochtend zullen we het zien want dan komt deze actie online...

Ben benieuwd, heb er al een besteld, maar mocht de actie een beetje interessant zijn dan ga ik zeker overwegen er nog eentje bij te bestellen.

Minimale bestelwaarde van €100,- (uitgesloten zijn superstunts, dump-deals etc). Het bestel bedrag van €29,99 telt niet mee voor gratis vuurwerk en max.1 per klant.

Die 100 euro exclusief actieartikelen nekt de actie. Omgerekend kom ik dan bijna op de prijs van de maroon in de voorverkoop uit. Maar voor de mensen die nu nog moeten kopen is het overigens een prima actie

Vinden jullie dit nou echt een topper? Lijkt mij te eentonig, en leek me ook niet enorm kwa boeketten. Was vorig jaar een enorme hype omheen. (heb hem zelf nooit gehad)

Liever dit, of een andere (gevarieerde) compound voor dezelfde prijs?

Die 100 euro exclusief actieartikelen nekt de actie. Omgerekend kom ik dan bijna op de prijs van de maroon in de voorverkoop uit. Maar voor de mensen die nu nog moeten kopen is het overigens een prima actie

Ja precies. Al was dat natuurlijk wel wet te verwachten en is dat zovaak bij de "gewone" acties bij meerdere dealers. Zelfde geldt bijv voor de WTF-box bij vuurwerktoppers

Als je nog wat te besteden hebt zou ik zeggen doen. Red Maroon is niet helemaal top maar toch ook weer niet zo slecht.

Als je nog wat te besteden hebt zou ik zeggen doen. Red Maroon is niet helemaal top maar toch ook weer niet zo slecht.

Hier in de straat was het de flop van de avond. We hadden er misschien iets te veel van verwacht en hij kwam dan ook echt nét van de boot af. Een jaartje drogen doet vaak wonderen.

Back
Bovenaan