Red Lotus

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 6085
Artikelnaam: Red Lotus
Bruto Gewicht: 5,040 kg
Netto Kruitgewicht: 496,8 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: De Red Lotus laat ongekend grote
crackling boeketten op grote hoogte uiteenspatten. Zilveren knetterstaarten eindigen in een ware knetter sensatie.

Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €79,99

red lotus.PNG

Echt een geweldige bak, zeker als je krijgt wat we hier kunnen zien. Zou de prijs er echter nooit voor betalen, aangezien de concurrenties voor dat geld veel meer aanbied, maar nogmaals : deze is wel vet.

59 euro kost ie bij een winkel in t zuiden des lands, waar NAC speelt. En das nog excl gratis vw erbij

Dit was toch wel echt een topper te noemen hoor, zeer harde burst en zeer grote crackling boeketten.

Deze breng me toch ineens aan twijfel om deze te bestellen 40 euro is toch wel nette prijs voor 30 mm waaier..

Denk niet dat er veel mensen deze al gehad hebben??

Voordat ik €40,00 betaal voor een 500 grams waaier cake wil ik toch eerst minimaal 1 straatfilmpje zien. En kan ik nou net deze nergens vinden ☹️

Ja ik twijfel ook. Enerzijds vanwege het ontbreken van straatfilms en anderzijds vanwege budget. De reacties hierboven zijn wel positief

Yes eindelijk beelden! Geweldige cake! De tails komen een stuk beter over dan op de officiële video. Bedankt voor het delen. Die advies prijs zou ik er nooit voor geven maar voor die prijs die ik voorbij zie komen hoef ik niet lang na te denken.

Back
Bovenaan