Red Lantern Super Pakket

Ik ben heel erg blij dat Wolff dit in samenwerking met de betrokken liefhebbers op deze manier heeft durven oppakken en er binnen de huidige mogelijkheden in investeert om een ouderwets nostalgisch gevoel weer tot leven te wekken (ook van een importeur vergt een project als dit meer dan alleen een "ok" en een paar knaken....).

Ik hoop dat het pakket een groot succes wordt en dat er meerdere producten en wellicht pakketten van weleer mogen volgen!

Ik vind dit een mooi pakket van weleer. Vroeger had ik alleen maar zulk soort siervuurwerk. Maar ik twijfel enorm gezien de prijs er 1 of 2 koop (omdat ik vroeger 2 pakketten kocht/uitkoos).

Maar er gaat er sowieso 1 komen alleen kon me herinneren dat er geen flashing wheel in zat maar de grotere variant de magic sing. Maar wat er in zit is dat wil ik afsteken terug naar de jaren 80/90 doe ik het voor.

Ik vind dit een mooi pakket van weleer. Vroeger had ik alleen maar zulk soort siervuurwerk. Maar ik twijfel enorm gezien de prijs er 1 of 2 koop (omdat ik vroeger 2 pakketten kocht/uitkoos).

Maar er gaat er sowieso 1 komen alleen kon me herinneren dat er geen flashing wheel in zat maar de grotere variant de magic sing. Maar wat er in zit is dat wil ik afsteken terug naar de jaren 80/90 doe ik het voor.
Toch maar 2 van gekocht wel pittig 49,99 per stuk maar in de pocket na wikken en wegen. Anders krijg ik straks spijt dat ik ze niet had.

Ook besteld voor 45 Ben benieuwd ja ken het wel van vroeger . Maar mogen blij zijn met de compounds van nu jaren 80 90 was meer van de knal vuurwerk

Iedere keer als ik de foto's van dat pakket zie verheug ik me weer op het moment dat ik hem weer in m'n handen zal hebben. Het zal absoluut niet het meest spectaculaire nieuwkomer zijn maar de nostalgische gevoelens zijn genoeg om zo'n pakket te bestellen. Ik ben ook wel erg benieuwd in hoeverre de effecten hetzelfde zijn als het origineel en hoewel het erg aanlokkelijk is om het pakket te bewaren zal de nieuwsgierigheid winnen en gaat er zeker gestookt worden.

Heel leuk zo'n retro pakket, maar het is vooral nostalgisch ben ik bang. Veel van die fonteinen zijn gewoon prut als je het vergelijkt met wat er nu allemaal te krijgen is....

Mijn punt was vooral dat "iedereen" dit blind koopt. Terwijl andere producten moet per se eerst een productie demo filmpje van zijn, of nog beter een straatfilmpje ;)

Precies, denk dat veel ook het pakket niet gaan afsteken, maar lekker bewaren om er elk jaar naar te kijken en van te genieten haha!

Hopelijk zijn die Happines potjes ook zoals ze behoren te doen, net als in de jaren 80. Gewoon een leuke fontein met een dikke fluit en een dikke wolk crackling. Want dat van nu is echt een slappe aftreksel van destijds. Dus mijn vraag is dan ook, is daar ook iets mee gedaan of betreft het hier enkel aanpassingen van de labels? Want dan spaar ik nog wel 50 piek bij elkaar om zo'n mooi en nostalgisch pakketje te bemachtigen. :D

Back
Bovenaan