Red Lantern Super Pakket

Ik wacht eerst wel echt af of ie echt in deze hoedanigheid geleverd wordt. Dus niet met glossy labels oid. Dan pas zal ik de keus maken, alhoewel ik t een hele beste prijs vind voor een meterpakket.

De labels zien er zeer goed uit. En toch ben ik blij dat ik hem niet genomen heb. Gewoon te duur voor een half cat 1 pakket. En ik ben zelf niet van t bewaren dus hij was gewoon opgestookt en dan was t al helemaal duur. Uiteraard begrijp ik zeker dat het voor de nostalgie liefhebber een mooi pakket is ongeacht de uitwerking ervan.

Geweldig om te zien.. dit is echt jeugdsentiment, als jonge jongen kreeg ik er vaak 1 of 2 voor mijn verjaardag. Deze kwamen dan veelal uit kofferbakjes te voorschijn hahahaha.

Je had deze varianten ook met een climbing panda erin. Geweldige tijden waren dat.

deels gekocht voor de labels. maar de uitwerking.... wat een rommel is dit zeg. En daar betaal je dan 50 euro voor. 2 pakketten er van gekocht voor de labels en voor mijn neefje om af te steken. Was het eigenlijk van te voren bekend dat het voor de helft bestond uit cat1 spul? Ik heb dat namelijk nergens gehoord.

deels gekocht voor de labels. maar de uitwerking.... wat een rommel is dit zeg. En daar betaal je dan 50 euro voor. 2 pakketten er van gekocht voor de labels en voor mijn neefje om af te steken. Was het eigenlijk van te voren bekend dat het voor de helft bestond uit cat1 spul? Ik heb dat namelijk nergens gehoord.
Nee iedereen ging er eigenlijk vanuit dat het F2 fonteinen waren. Jammer inderdaad. Had je nog beter een traditioneel F2 meterpakket kunnen kopen.

Wolff moeite voor dit pakket?

Dit soort pakketten worden in China letterlijk verkocht als kindervuurwerk, het enige verschil is het label, keurmerk en de gekke toevoegingen zoals die ratellinten en halve happiness... :bonk:
Deze pakketten kun je voor omgerekend 7euro50 halen in China tijdens chinees nieuwjaar en alles wat overblijft wordt dus aan de gekke westerlingen verkocht onder het mom (nostalgie)

Ik ben er best wel content mee. Ga er wel mee aan de slag zodat ze wat meer oldskool gaan ogen. Leuke bezigheid zo door het jaar heen. De verwachtingen, en dan vooral qua uitwerking waren torenhoog wat dit pakket betreft. Het gebeurt wel vaker in Vuurwerkland dat de uitwerking net even wat anders is dan wat je er van verwacht had. Da's helaas een beetje het risico wat er aan vast zit. En ja ik weet het pakket was te duur etc, etc. Maar je had ook kunnen wachten op de reacties/filmpjes van freaks die hem wel hadden besteld.

De verwachtingen waren persoonlijk bij mij helemaal niet zo hoog. Ik had gedacht dat het aardige fonteinen zouden zijn met wellicht een positieve uitschieter. Maar dat werd 'm dus niet.
En ik vind dat je op zijn minst had moeten communiceren dat het een half cat 1 pakket is. De prijs had ook half cat 1 kunnen zijn dan. En bij de cat 2 fonteinen zag je het er ook niet echt aan af.

Ik zie ook geen enkele reden om de fonteinen niet net iets beter te maken, het is niet alsof ze het niet kunnen.

Na het filmpje gezien te hebben was het gevoel een dikke oeps. Cloud dragon en green bamboo in de verste verte niet oldschool en de happiness ook niet.

Enfin heb ze nog alle 2 liggen heb ze gekocht voor de labels aankomend oud en nieuw is het leuk spul voor in de vooravond en haal er nog wel 1 bij. Had ook de big daddy voor 39 euro maar dat was helemaal 6x niks. Dan zag de red lantern super pakket er beter uit op filmpje.

Wat een gezeik over dit pakket zeg. Ja hij is duur en ja de uitwerking valt wat tegen. En een Dummy Variant had zeker een prima alternatief geweest. Maar mijn complimenten aan Wolff voor de moeite die ze gedaan hebben om dit pakket op de markt te brengen. Zoiets kost helaas ook de nodige centen. Te duur? Dan laat je hem toch gewoon staan.
Het is terecht dat geklaag heb dat pakket ook bewaard vindt die uit werking echt een aanfluiting van wolf hadden het gewoon na moeten checken productie is net zo ali expres gevoel bij dit pakket erg fake niks klopt er aan alleen de label net zo goed dummy pakket laten maken 7.50 a 10tje cat 1 en 2 ook erg raar het idee was mooi had niet verwacht uit werking zo slecht is en totaal niet klopt

Ik ben blij dat zoiets ondernomen wordt. Ik had er 3 besteld. heb 1 gestookt maar slaat inderdaad nergens op. Ik moet zeggen dat de labels ook niet overeenkomen in het echt ten opzichte van de foto's die gedeeld worden vooraf. Bij sommige potjes zit er in het echt een vet zwart tekstvlak met alle verplichte waarschuwingen, maar dan ook precies aan de voorkant terwijl dat op de reclame foto's niet zo is. En bij sommige potjes vind ik het label niet mooi recht geplakt. Lijkt haastwerk

Tsja en dan heb je dus die fanmei fountain 888 met 3 tubes erin met ongeveer 50 gram NEM per tube en daar betaal je 8 euro voor dus omgerekend 2,60 per volle tube fontein. Voor die 50 euro had je naar mijn idee toch zeker 10 van dit soort goedgevulde tubes in dit assortiment kunnen hebben. Beetje gemiste kans dit.

Ik twijfelde sterk over dit pakket want de foto's van voor de verkoop waren best aantrekkelijk (op de neppe Flashing Wheel na, de kartonnen voetjes op de Happiness en de zwarte vakken voor de gebruiksinstructies).

In real life van bovenaf gezien tijdens de verkoopdagen; bleef nog steeds aantrekkelijk. Uiteindelijk niet gedaan om bovengenoemde redenen en omdat er geen crepépapier gebruikt wordt (is dat ook al verboden?) en vanwege het CAT1 gehalte.

Het vuurwerk dat we vroeger hebben gekend komt gewoon nooit meer terug. Het enige wat er terugkomt zijn slechte replica's waar alles mee is gezegd.

Van de 1e foto van Janniekske kreeg ik overigens wel een warm, aangenaam gevoel. Maar dat is vooral gebaseerd op het label van de - inmiddels niet meer- romeinse kaarsen.

Even op de bres voor Wolff hier.
Ik vind 't een geweldig pakket, de sfeer van weleer en echt een waanzinnige prestatie dat ze dit terug op de markt hebben gebracht. De inzet wordt echt ontzettend gewaardeerd en ik heb er heel erg van genoten: graag meer van dit!

Heeft het iets met de grandeur van weleer te maken op het gebied van uitwerkingen? Nee. Dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht, voor de prijs (ondanks dat dat wellicht fors is). De Flashing Wheel is jammer, dat had niet gehoeven zo - ik weet het, BPN afspraken maar laten we als importeurs ook ons verstand blijven gebruiken. De knetterlinten zijn overigens dan wel weer van prima kwaliteit. Het enige waar ik mij over verbaas is de mix van F2 en F1.

Wat mij betreft had dit pakket gewoon helemaal in F1 moeten zitten, als je er dan al zoveel F1 in duwt. Ik ben oprecht wel in mijn sas met het feit dat ik veel van dit soort ongelofelijke old-school-look potjes legaal op een mooie stookavond buiten het seizoen kan afsteken. Heerlijk, koude schemerige avond, beetje mist... stoken maar met de labels van weleer! Nog een puntje van kritiek: de labels van de grondbloemen: graag de CE/EU tekst eraf, en als los labeltje op het 6-packje plakken. Vuurwerk van geringe afmetingen hoeft die blabla er niet op te hebben, zolang je het maar op het omdoosje/wikkel/whatever zet - dat kan hier echt beter. Ik zie nog net 3mm van het originele label, de rest is verne.... onzichtbaar.

Even op de bres voor Wolff hier.
Ik vind 't een geweldig pakket, de sfeer van weleer en echt een waanzinnige prestatie dat ze dit terug op de markt hebben gebracht. De inzet wordt echt ontzettend gewaardeerd en ik heb er heel erg van genoten: graag meer van dit!

Heeft het iets met de grandeur van weleer te maken op het gebied van uitwerkingen? Nee. Dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht, voor de prijs (ondanks dat dat wellicht fors is). De Flashing Wheel is jammer, dat had niet gehoeven zo - ik weet het, BPN afspraken maar laten we als importeurs ook ons verstand blijven gebruiken. De knetterlinten zijn overigens dan wel weer van prima kwaliteit. Het enige waar ik mij over verbaas is de mix van F2 en F1.

Wat mij betreft had dit pakket gewoon helemaal in F1 moeten zitten, als je er dan al zoveel F1 in duwt. Ik ben oprecht wel in mijn sas met het feit dat ik veel van dit soort ongelofelijke old-school-look potjes legaal op een mooie stookavond buiten het seizoen kan afsteken. Heerlijk, koude schemerige avond, beetje mist... stoken maar met de labels van weleer! Nog een puntje van kritiek: de labels van de grondbloemen: graag de CE/EU tekst eraf, en als los labeltje op het 6-packje plakken. Vuurwerk van geringe afmetingen hoeft die blabla er niet op te hebben, zolang je het maar op het omdoosje/wikkel/whatever zet - dat kan hier echt beter. Ik zie nog net 3mm van het originele label, de rest is verne.... onzichtbaar.
Ik had hetzelfde commentaar. Op de promotiefoto's zie je de potjes zonder teksten. Maar in het echt zit er op de labels pontificaal vooraan zo'n lelijk CE tekstvak. Dat doet wel erg af aan de beleving. Ook vond ik sommige labels niet mooi geplakt

Back
Bovenaan