Even op de bres voor Wolff hier.
Ik vind 't een geweldig pakket, de sfeer van weleer en echt een waanzinnige prestatie dat ze dit terug op de markt hebben gebracht. De inzet wordt echt ontzettend gewaardeerd en ik heb er heel erg van genoten: graag meer van dit!
Heeft het iets met de grandeur van weleer te maken op het gebied van uitwerkingen? Nee. Dat had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht, voor de prijs (ondanks dat dat wellicht fors is). De Flashing Wheel is jammer, dat had niet gehoeven zo - ik weet het, BPN afspraken maar laten we als importeurs ook ons verstand blijven gebruiken. De knetterlinten zijn overigens dan wel weer van prima kwaliteit. Het enige waar ik mij over verbaas is de mix van F2 en F1.
Wat mij betreft had dit pakket gewoon helemaal in F1 moeten zitten, als je er dan al zoveel F1 in duwt. Ik ben oprecht wel in mijn sas met het feit dat ik veel van dit soort ongelofelijke old-school-look potjes legaal op een mooie stookavond buiten het seizoen kan afsteken. Heerlijk, koude schemerige avond, beetje mist... stoken maar met de labels van weleer! Nog een puntje van kritiek: de labels van de grondbloemen: graag de CE/EU tekst eraf, en als los labeltje op het 6-packje plakken. Vuurwerk van geringe afmetingen hoeft die blabla er niet op te hebben, zolang je het maar op het omdoosje/wikkel/whatever zet - dat kan hier echt beter. Ik zie nog net 3mm van het originele label, de rest is verne.... onzichtbaar.