Red Heat

Kan iemand die deze cake heeft gezien hem vergelijken met de imperial blink? Qua boeketgrootte enzo?

Ik ken de imperial blink niet maar wat een enorm grote volle boeketten. De productie die gister geschoten werd bij ons is nog mooier dan de sample. DIKKE AANRADER!!!!

Hmm, ik vond hem iets minder. Heb hem gezien op de demo in tiel, maar vond hem wat tegenvallen. Wellicht stond ik wat te ver weg. Heb hem overigens wel besteld na alle lovende reactie's en mooie filmpjes:P

ik heb hem per 2 geschoten maar ik vond dit echt een topding, zeer mooie blinkers en een soort van rode dahlia erdoorheen dikke aanrader !!!

Zijn er misschien straatfilmpjes van deze cake want ik hoor hir verschillende reacties over. Ik vond hem op de demo filmpjes toch goed overkomen met lang hangende blijvende effecten.

Ik moet mijn mening herzien. Vond hem op de demo weinig indrukwekkend maar ik had hem toen al besteld. Gelukkig maar!
toen ik hem afstak was het wow gevoel veel groter dan shit ik heb het reservelont aangestoken;-) Daardoor eindigde hij wel wat sip met een mijn maar vooruit. Super ding!

Heb deze afgelopen jaar met 3 tegelijk afgestoken, zeer vet!
Vond het wel opvallend dat bij 2 cakes de boeketten niet heel netjes waren en bij 1 cake de boeketten en breed, vol en ronder. Kwamen allen uit 1 karton, mogelijk moesten ze toch wat drogen nog?

Hoe dan ook, dikke aanrader, blinker en dat felle rood is prachtig, op zichzelf een mooie cake, maar met meerdere tegelijk een echt spektakel.

ik heb hem nu twee keer. Ben erg benieuwd. Heb hem gekocht omdat hij mooi ronde effecten had. Dus hoop dat ik goed droge heb.
greetzz

Zeer mooie witte grote blink boeketten met een paar fel rode dahlia sterren. (deze staat voor op die van Rubro!
mede door de kleur stelling)

Was dat nog een oude vuurwerkkoning? Die van mij had veel grotere en ronde effecten. Heb deze nu 2 jaar gehad, maar ik vind hem zo mooi dat ik er voor aankomend jaar 5 besteld heb.

Was dat nog een oude vuurwerkkoning? Die van mij had veel grotere en ronde effecten. Heb deze nu 2 jaar gehad, maar ik vind hem zo mooi dat ik er voor aankomend jaar 5 besteld heb.

Heb niet naar het jaartal gekeken, maar effecten bij mij zijn inderdaad nogal raar, geen volle ronde boeketten. Heb jij ook nog een filmpje, ben wel benieuwd naar. Misschien eind van het jaar opnieuw bestellen dan maar.

Daarom ben ik ook zo enthousiast over deze cake:D overigens ging deze vorig jaar ook zo bij mij.

En nee dit jaar geen windruis bij de films. Ik ben verhuisd naar een minder vuurwerkvrije buurt:p

Geschoten in mijn 2014 - 2015 Show:

Goed kijken want hij is een beetje op de achtergrond van de New Moon en de Sky Palms.

Geschoten per 2.

Aan het einde nog een shot van de Ice Queen te zien.

Ik vond deze toch ook wel heel mooi had 2 stuks. Mooie grote boeketten en mooie lange blinkers.

Deze topcake presteerde wederom super. De combinatie van 2 red heats en 2 killer instinct blijft gewoon top! Deed de buurt doen juichen.

Back
Bovenaan