Red Ghosts

Vanavond op de demo van Tosch Pyro, deze tóch in een andere kleur gezien dan alleen rood :) Er bestaat dus ook een zilveren versie ;-)

Dat is niet van Evolution, dus waarom je het post..

Omdat ik een paar reacties terug vroeg of het met andere kleuren mogelijk was, en ik nu deze tegenkwam ;-) Blijf dat Ghost effect zo gaaf vinden, dacht ik zet hem hierbij voor variatie. Maar als t te ver off-topic is mag die weg hoor, zat geen kwaad in mn zin ;)

Leuke cake, en goede prjs! Ik zet m 2x op mijn lijstje. Hou sowieso wel van wat anders dan een saaie peony :)

Misschien wel een idee voor een nieuwe cakebox? 4 cakes met verschillende kleuren ghosteffects en dan een mooie finale bak :)

Hebbes! Dit is mijn alternatief voor de Tanz der Vampire. Volgens mij nog mooier dan het origineel.

Super mooi potje dit..veel hoger tempo dan tanz der vampire,maar zeker met zo mooi.
En potjes altijd goed vastzetten he!!

mooie aparte cake. ramt er niet zo op als andere maar dat is het effect. net even iets anders :)

Haha die van mij ramde er zeker wel op los. Alles schoot in 1x de lucht in. Zonde van het speciale effect maar ach was toch ook wel mooi zo haha.

Wat een kwaliteit zeg, ongekend. Dit jaar maar eens proberen te krijgen.

Had er twee. Zeer bijzonder mooi effect, goed gedaan! Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Prachtig effect, alleen jammer dat de pot aan de zijkant knalde en tussen het publiek terecht kwam.. 3 mensen met een brandwondje naar binnen:angry:

Back
Bovenaan