Red Ghost Waterfall

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 5131
Artikelnaam: Red Ghost Waterfall
Bruto Gewicht: 6000gram
Netto Kruitgewicht: 420gram
Aantal Schoten: 60sh
Effectomschrijving: De Red Ghost Waterfall vuurt zijn
effecten in een razendsnel tempo af. Dit betreft een waaiercake waardoor de cake een extra breed effect in de lucht creëert. Rode glitter effecten vallen langzaam naar beneden
en eindigen in een rood ghost effect! Dit betreft een silent cake, deze cake is ontworpen om zo min mogelijk geluid te produceren en bevat dus geen knallen en uitsluitend sierlijke effecten.

Kartoninhoud: 4/1
Tijdsduur: 10-13sec
Stijghoogte: 30-35 meter
Richtprijs: ...

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Nico Europe heeft deze cake ook in het assortiment in 60sh, zou zomaar de zelfde kunnen zijn. Ik vind hem overigens erg gaaf.

Nico Europe heeft deze cake ook in het assortiment in 60sh, zou zomaar de zelfde kunnen zijn. Ik vind hem overigens erg gaaf.

Als het ook maar iets is wat hierop gaat lijken daar teken ik meteen voor. Potentieel prachtbak kan dit worden.

Ik vraag me af wat deze doet qua prijs bij Nico feuerwerk en wat de prijs gaat worden bij Cafferata. Ik houd mijn hart vast, want het blijft tenslotte maar 420 gram wat er aan kruit is?

Ik vraag me af wat deze doet qua prijs bij Nico feuerwerk en wat de prijs gaat worden bij Cafferata. Ik houd mijn hart vast, want het blijft tenslotte maar 420 gram wat er aan kruit is?

Heb hem in Duitse webshops al voor 30 euro voorbij zien komen.Alleen ben ik bang dat je hier in Nederland wel wat meer gaat betalen.:rolleyes:

Die van nico is in ieder geval niet aan mij besteed, veel te weinig pts per shot en daardoor zeer mager.

Waanzinnig mooi die regen van rood maar poehee, wat is ie snel weg. Desondanks wel een heel gaaf blok!

Back
Bovenaan