Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Contact en service vooraf is zeker goed, dit jaar voor het eerst eens een paar kleine bestellingen gedaan hier, nu nog kijken hoe het afhalen verloopt.
Net mijn allerlaatste bestelling voor dit jaar de deur uitgedaan. Omdat de Noi-Z dit jaar niet naar Nederland komt ook weer het e.e.a. omgegooid in de reeds geplaatste bestellingen in goed overleg met Dennis. De 6 Blue Thunders heb ik geannuleerd, daarvoor in de plaats 8 Happy Thunder Q en de Plata o Plomo.
Daar nog bijbesteld de Color Differente, Stingray, Waikiki, Hunter, Fading Stars en nog een Polaris.
Dennis super bedankt voor de mooie acties gedurende het jaar en de uitstekende service. We spreken elkaar de 29e
Goed bezig. Ik kon de Skyline on Fire niet weerstaan en heb ook wat kunnen switchen. Heb mede hiervoor de Branco ingeruild in goed overleg met Dennis.
Inderdaad uitstekende service. Voor mij ook het 2e jaar dat ik spullen bij Dennis haal. En dit jaar voor t eerst heb ik alles hier besteld. Dus geen rondjes rijden meer.![]()
We hebben de meeste dummy,s binnen van de st8ment lijn inmiddels.
Vanavond even in mekaar gevouwen met ze alle hierbij de foto van de artikelen.
Maandag gaan we ze een plaats geven in de showroom.
Bekijk bijlage 41277
Dat is goed om te horen Dennis. Jammer dat het moet, want ik ga hem niet gebruiken. Kunnen we hem ook terug doneren?
Tot over 19 dagen!