[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Contact en service vooraf is zeker goed, dit jaar voor het eerst eens een paar kleine bestellingen gedaan hier, nu nog kijken hoe het afhalen verloopt.

Contact en service vooraf is zeker goed, dit jaar voor het eerst eens een paar kleine bestellingen gedaan hier, nu nog kijken hoe het afhalen verloopt.

Dat is ook prima geregeld. Dit is mijn 2e jaar dat ik hier mijn vuurwerk haal, vorig jaar ook behoorlijk wat besteld. Zorg dat ik er op tijd ben ff bakkie doen en ff met Dennis kletsen. Voor dat je het weet loop je met je complete bestelling naar buiten.

Net mijn allerlaatste bestelling voor dit jaar de deur uitgedaan. Omdat de Noi-Z dit jaar niet naar Nederland komt ook weer het e.e.a. omgegooid in de reeds geplaatste bestellingen in goed overleg met Dennis. De 6 Blue Thunders heb ik geannuleerd, daarvoor in de plaats 8 Happy Thunder Q en de Plata o Plomo.

Daar nog bijbesteld de Color Differente, Stingray, Waikiki, Hunter, Fading Stars en nog een Polaris.

Dennis super bedankt voor de mooie acties gedurende het jaar en de uitstekende service. We spreken elkaar de 29e

Goed bezig. Ik kon de Skyline on Fire niet weerstaan en heb ook wat kunnen switchen. Heb mede hiervoor de Branco ingeruild in goed overleg met Dennis.

Inderdaad uitstekende service. Voor mij ook het 2e jaar dat ik spullen bij Dennis haal. En dit jaar voor t eerst heb ik alles hier besteld. Dus geen rondjes rijden meer. :)

Vanaf vandaag zal ik minder op het forum zitten en zullen we gaan bouwen aan onze showroom.

Dit betekend dat er minder snel wordt gereageerd op pm vragen dan gebruikelijk vanuit mijn kant.

We zien jullie graag op de afhaaldagen en bedankt voor alle bestellingen.:handsup:

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Dennis

FB_IMG_1543576708101.jpg

IMG-20181129-WA0004.jpg

Gave foto's Dennis. Duurt me nu eigenlijk al te lang voordat ik mijn spul kan ophalen. Zie al genoeg pareltjes die ik eind dit jaar kom ophalen

Thx Dennis voor de goede communicatie en de top service
Kon het weer niet laten toch weer ff een bestelling te doen kijk uit naar 28 December ��

Bedankt voor alles acties en service Dennis. Veel plezier en succes alvast met de voorbereidingen en verkoop dagen.

Geweldige foto's Dennis, gaat zwaar kriebelen!

Weer een potentiële winkel op de lijst erbij waar ik volgend jaar naartoe kan, je acties waren in ieder geval geweldig! :D

Jaa er zouden eventueel wel meer foto's geplaatst mogen worden mits de kans aanwezig is natuurlijk! :shy:

We hebben de meeste dummy,s binnen van de st8ment lijn inmiddels.
Vanavond even in mekaar gevouwen met ze alle hierbij de foto van de artikelen.

Maandag gaan we ze een plaats geven in de showroom.

IMG-20181130-WA0034.jpg

Goed bezig. Ik kon de Skyline on Fire niet weerstaan en heb ook wat kunnen switchen. Heb mede hiervoor de Branco ingeruild in goed overleg met Dennis.

Inderdaad uitstekende service. Voor mij ook het 2e jaar dat ik spullen bij Dennis haal. En dit jaar voor t eerst heb ik alles hier besteld. Dus geen rondjes rijden meer. :)

Hele mooie bak maar ik wacht eerst de straatfilmpjes af. Daarnaast heb ik op mijn huidige stooklocatie de ruimte niet voor zo'n grote bak. Mega Willows word denk ik al spannend of het allemaal goed gaat. Dit jaar komt 90% van mijn collectie bij Dennis vandaan. Volgend jaar ga ik ook alles hier halen.

Mijn ruggegraat is dit jaar niet zo heel sterk:bonk:. Op de valreep nog een Corolla van Evo bijsteld. Nu stop ik echt voor dit jaar anders heb ik een relatiecrisis

Ik krijg nog veel vragen over de pijlenstandart die verplicht is via pm.

Iedereen die besteld heeft en pijlen in zijn assortiment heeft zitten krijgt bij de afgifte een pijlenstandart mee gratis.

Dennis

Dat is goed om te horen Dennis. Jammer dat het moet, want ik ga hem niet gebruiken. Kunnen we hem ook terug doneren?

Tot over 19 dagen!

Goede service Dennis, mooi om te zien dat jullie hier zo mee omgaan. Voor jullie uiteraard stukken minder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan