Red Dragon

Inderdaad, wordt ook op elke Facebook pagina reclame voor gemaakt, dus het gaat aardig hard denk ik zo!
was al genoeg hoor, rubber pols was al weer gedraaid :bonk: volgens mij hadden wij die red dragon vorig jaar ook van de welkoop en die deed het toch best aardig maar weet niet of dit de zelfde is

was al genoeg hoor, rubber pols was al weer gedraaid :bonk: volgens mij hadden wij die red dragon vorig jaar ook van de welkoop en die deed het toch best aardig maar weet niet of dit de zelfde is

er is bij Lesli maar 1 red dragon dus alle winkels hebben de zelfde ;)

Wow wat een actie idd! Net effe een pak Light Years en een paar single shots gehaald voor 30 euro, haha!

edit: en toen kwam ik er achter dat je deze truuk gewoon meerdere keren kunt uithalen... Pff daar gaan mn centen weer.

Laatst bewerkt:
hij geeft nu aan aktie niet meer geldig... klopt dit of doe ik nu wat fout?

dacht ik bestel nog even bij hahah

Ik ben bang dat ze hem er inderdaad af hebben gehaald.. Ik heb even voor je getest en ik krijg dezelfde melding nu dat de coupon niet meer geldig is

Ik hoefde die coupon helemaal niet meer in te voeren. bleef gewoon staan. Ik had ook nu nog een red dragon kunnen krijgen op mijn bestelling. Vreemd. Ik ga ze toch echt opeisen, want ze staan gewoon op mijn mail :p

Back
Bovenaan