Red Dawn

Holy shit!!!

Ik had dit bericht even over het hoofd gezien!
Alles x 3 !? Dan heb ik 69 big chills !?
:holland::holland::holland:

:bonk:

Ik had zo'n zelfde :bonk: momentje. Ik had 20 RD's en 6 SH's besteld. Dus krijg 78x de Big Chill. Das een best leuk begin van mijn oud en nieuw moet ik zeggen.

Ik had zo'n zelfde :bonk: momentje. Ik had 20 RD's en 6 SH's besteld. Dus krijg 78x de Big Chill. Das een best leuk begin van mijn oud en nieuw moet ik zeggen.

Zo dan! Voor mij maakt dit een hoop goed, hoe ze dit aan hebben gepakt. (neem aan dat de bigchill wel gaat presteren)

Maar even over de red dawn.
Is iedere red dawn die nu word verkocht uit een nieuwe batch? Heeft broekhof nu alkes terug gehaald?

Zo dan! Voor mij maakt dit een hoop goed, hoe ze dit aan hebben gepakt. (neem aan dat de bigchill wel gaat presteren)

Maar even over de red dawn.
Is iedere red dawn die nu word verkocht uit een nieuwe batch? Heeft broekhof nu alkes terug gehaald?

Wat nu nog word verkocht is oude voorraad, komen geen nieuwe van ;)

Wat nu nog word verkocht is oude voorraad, komen geen nieuwe van ;)

Dit dus. Door het "fiasco" zijn ze gestopt met de productie en verkoop van de Red Dawn en Sky Hunter. Dit betekend dus dat winkels die ze nog verkopen, dit uit de voorraad van vorig jaar doen.
Met de wetenschap die we nu hebben over de prestaties van dit artikel staan ze echt veeeeel te duur aangeprijsd. Zelfs bij Bredavuurwerk. Hierbij moeten ze hun verlies nemen en ze eventueel voor 1 a max 2 euro p/s verkopen, anders raken ze ze nooit kwijt, helemaal niet als de verkoop volgend jaar wordt verboden.

Echter wist Broekhoff nog niet zeker wat ze met de oude voorraad gingen doen, dus misschien nemen ze de overgebleven voorraad wel terug en gaan ze voor de show markt weg ofzo.

Ik had er afgelopen jaarwisseling eentje gekregen bij Breda. Ik had lage verwachtingen, maar echt slecht vond ik hem niet. Crackling mine was wel leuk, boeket verder redelijk klein.

EDIT: ik krijg net te horen dat dien mine waarschijnlijk niet van origine bij de mortier hoort, maar dat dit een toevoeging is :p

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan