Red Bulls [Uitloop]

Hier een foto van de red bulls ( ze worden per 4 pakjes verkocht :))

14b51tv.jpg

(Foto niet gebruiken zonder toestemming!)

--pyro99:bye:

jammer dat er geen 6pack van is:wink:
ze zien er idd heel bekend uit!
Leg ze bij de pompstation en je zou het zo willen opdrinken.

@zuidwest het zijn idd de gewone Crackling ballen!

@zuidwest, lees de rest van de berichten dan. Er word meerdere keren gezegt dat het crackling ballen zijn.

:bye:

Ik wilde deze dingen net gaan halen bij de boerenbond hier, aangezien ze in de folder duidelijk als kindervuurwerk staan, wat nu al gekocht en afgestoken mag worden, en ik had nog wat vuurwerk nodig om mijn hond eraan te laten wennen.

Dus ik met een maat van mij naar de boerenbond, voor deze red bulls, en flashing demons, en elk stukje kindervuurwerk hadden ze in de winkel liggen, behalve de red bulls en flashing demons. Dus ik vroeg het aan iemand daar, en ze zei: ja, die mogen we nu nog niet verkopen, die moet je met je gewone bestellijst bestellen.
(en ze staat niet op de normale bestellijst, en in de folder staat vanaf 12 jaar, en in de winkel staat vanaf 16 jaar)

Ik was in ieder geval niet tevreden. Is het nu wel of niet kindervuurwerk?

Ik wilde deze dingen net gaan halen bij de boerenbond hier, aangezien ze in de folder duidelijk als kindervuurwerk staan, wat nu al gekocht en afgestoken mag worden, en ik had nog wat vuurwerk nodig om mijn hond eraan te laten wennen.

Dus ik met een maat van mij naar de boerenbond, voor deze red bulls, en flashing demons, en elk stukje kindervuurwerk hadden ze in de winkel liggen, behalve de red bulls en flashing demons. Dus ik vroeg het aan iemand daar, en ze zei: ja, die mogen we nu nog niet verkopen, die moet je met je gewone bestellijst bestellen.
(en ze staat niet op de normale bestellijst, en in de folder staat vanaf 12 jaar, en in de winkel staat vanaf 16 jaar)

Ik was in ieder geval niet tevreden. Is het nu wel of niet kindervuurwerk?

Het is gewoon kindervuurwerk , en dat mag vanaf 12 jaar verkocht worden (categorie 1 vuurwerk)

Kijk maar naar me foto in post 21 ,daar liggen ze gewoon in de winkel:wink:

Het blijft raar dat de ene zegt dat het mag en de andere winkel weer niet :angry: , maar ze morgen het gewoon verkopen:wink:

Dit komt waarschijnlijk doordat er niet goed is gecommuniceerd dat het van dit jaar mogelijk is om dit al te verkopen.
Veel winkeliers herkennen de producten en gaan er dus vanuit dat dit nog niet mag aangezien hier geen schrijven van is geweest.

Het is in ieder geval categorie 1 vuurwerk en mag dus nu al verkocht worden. 100% zeker!

Heb deze vandaag (samen met bengaalse fakkels, flashing demons, feest fonteinen en morning glories) bij de Groenrijk en Praxis gehaald.. Lag allemaal bij de kassa en kon je gewoon meenemen hoor :)

Hier mijn filmpje van de Red Bull knetterbal :D

Ze gaan echt Hard :D (voor spooky vuurwerk toch :))

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

(Filmpje niet gebruiken zonder toestemming!)

Ik heb het hele spulletje gekocht voor het broertje van mijn vriendin, hij is 7 en zal het waarschijnlijk allemaal geweldig vinden.. en ik kan er ook wel van genieten uiteraard :D

Back
Bovenaan