Red Blinking mine to big silver spinner

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 2845
Artikelnaam: Red Blinking mine to big silver spinner
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 490 gram
Aantal schoten: 49 schoten
Effectomschrijving: Red blinking mine to big silver spinner
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Afmeting { mm.]: 540 x 270 x 175
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 69,99
Onlineprijs:
O.a. te koop bij: Vuurwerkexpert.nl

2845-Red-Blinking-Mine-To-Big-Silver-Spinner-Pyroshow-Vuurwerkexpert.jpg

Wij danken Broekhoff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mag hopen dat deze toch wel een lagere internetprijs krijgt dan de 70 euro die wordt geadviseerd. Ook al is hij nog zo bruut, ik zou het er nooit voor neer leggen.

Mooie spinners, maar tikje dunne mine en ik snap het tempo niet? Constant, of versnelling/salvo aan het eind snap ik nog, maar een versnelling zo vroeg? Misschien dat uiteindelijke productie wat constanter of logischer gaat zijn. Voor de adviesprijs probeer je het natuurlijk niet even, maar deze waaiers gaan op de markt (zeker vroege verkoop) uiteindelijk voor €35-€45.

Mooie spinners, maar tikje dunne mine en ik snap het tempo niet? Constant, of versnelling/salvo aan het eind snap ik nog, maar een versnelling zo vroeg? Misschien dat uiteindelijke productie wat constanter of logischer gaat zijn. Voor de adviesprijs probeer je het natuurlijk niet even, maar deze waaiers gaan op de markt (zeker vroege verkoop) uiteindelijk voor €35-€45.

Ze hadden de versnelling beter op het eind kunnen doen(misschien was dat ook wel de bedoeling:D)

Mooie waaier voor een specifiek publiek. Gemiddeld genomen consument zou teleurgesteld zijn als ze deze dure waaier in de straat hebben staan voor deze prijs.

Hele gave bak, erg gaaf die silver spinners. Maar het schiet tempo vind ik dan weer helemaal niets, deze valt daardoor ook af bij mij. Erg jammer, want kan heel gaaf zijn deze.

Video van Broekhoff

Gaaaaafff deze! Soort veredelde versie van de Cyclone die ze een paar jaar terug voerde. Maar dan wat sneller. Top dingetje

Back
Bovenaan