Red Bear [Uitloop]

jawe

VWC lid
Artikelnummer: 125
Artikelnaam: Red Bear
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: 385,80 gr
Aantal schoten: 40
Effectomschrijving: Professionele 40 schots cake opgebouwd rondom het thema rood. Grote bouquetten met langdurige glitters, prachtige palm tails en dahlia shells.
Tijdsduur: 34,0 sec
Stijghoogte: 15m
Richtprijs: €.49,95
Kartoninhoud:6 st.
O.a. te koop bij:www.vuurwerkplanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bijlagen

• 125 Red bear.jpg
    125 Red bear.jpg
    235,5 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Vind deze wel erg mooi, maar jammer van de prijs dan weer. voor €35 á €40 euro zou ik nog overwegen hem er bij te bestellen.

Lesli komt met mooie producten, deze is ook mooi, maar kijkend naar een andere importeur zitten zij er meestal weer €10-15 boven. En dat is jammer.

Het is wel tekenend voor lesli dat ze idd met de prijzen er net iets boven zitten.
Maar ik vermoed dat ze toch wel verkopen. En dat er dus geen aanleiding is voor hun om de prijs naar beneden te gooien.
Verder vind ik deze cake wel erg mooi. Leuke variatie met mines en verschillende schietrichtingen.
Maar de prijzen houden mij vaak tegen bij lesli
greetz

Ze kunnen ook de prijs omlaag gooien en daarmee meer klanten trekken en hun verkoop verdubbelen wat uiteindelijk meer netto winst zou opleveren dan dat wat ze nu doen natuurlijk. Ik vraag mij af of ze wel goeie salesmanagers e.d hebben. :)

Nou, als er één vuurwerkimporteur is waar goede salesmanagers en marketingmanagers achter zitten, is het wel Lesli! Keer op keer in het nieuws, uitstekende websites en webshops, actief op social media, vernieuwende labels, prijs- en exclusiviteitsafspraken...Nee, daar schort het bij Lesli écht niet aan! Maar doordat ze daar een extra mannetje of twee voor hebben ingehuurd, moeten die zich ook weer terug verdienen. En dat doe je door de prijzen omhoog te gooien.

Deze hele reeks potten vind ik ook heel erg slecht , de effecten niet optimaal en dan kijk ik ook meteen naar de prijs. Voor deze prijs zou ik ze nooit kopen. Echt jammer.

Back
Bovenaan