Red Bastards

De rijswijkse vuurwerkhal, vuurwerkmagazijn7kamp en vuurwerkbergschenhoek verkopen de gehele collectie van chinared

wtf heb jij gedronken? :p

trouwens; moet de forumprijspolitie er niet weer bovenop springen dat hier een minimum/maximumprijs wordt gehanteerd? ... :p

wtf heb jij gedronken? :p

trouwens; moet de forumprijspolitie er niet weer bovenop springen dat hier een minimum/maximumprijs wordt gehanteerd? ... :p

Jaaaah hier issie dan!
Wat een Rubro praktijken:wink:
Wat zal ik er verder nog over zeggen....
Het begint helaas langzaamaan te wennen.
Zolang de kwaliteit goed is.
Maar gelykkig ia de maximale en de minimale prijs erg zacht en reeel te noemen.

Groetjes de vuurwerk prijs politie:p

Voor je nagevraagd bij Frits ( RVH) en kreeg als antwoord dat de mortieren groter zijn dan de gewone standaard singleshots

Ze zijn groter dan de single shots die in de Lesli of Broekhoff bulkpack zitten en even groot als de China Red Thunder maar per stuk goedkoper.

Misschien had ik het niet goed uitgelegd, bij deze.

Wordeen zeker goed, toch mis ik een filmpje.

Weet iemand misschien(via zijn bronnen) hoe deze is met China Red Thunder?

Of deze net zo goed zijn als de andere singleshots van china red echter zijn deze nieuw dus denk niet dat iemand de vraag kan beantwoorden.

Klopt, ik bedoelde of iemand iets meer van de knal afweet en dan bedoel ik vooral in vergelijking met de china red thunder.

btw: er zijn mensen op het forum die al van tevoren er iets van af weten(misschien...):rolleyes:.

Edit: Misschien weet Frits er wat meer van. Anders: "Frits wordt ie op de demo geschoten?"(lief kijken in de tussentijd:p)

@wateringen
ik denk niet dat Frits op zijn demo single shots gaat schieten.
Maar het is het vragen waard ;) ik ben ook benieuwd naar een filmpje ervan.

Back
Bovenaan