Red Alert

Hopelijk kun je ze op film zetten en hier posten. Ik ben er erg benieuwd naar maar durfde de gok (2 stuks) niet te wagen. Ik had ook het idee om ze aan elkaar te koppelen voor een langere tijdsduur, maar naast elkaar kan ook erg vet zijn.
Het is wel het plan om ze te laten filmen door iemand anders. Zelf film ik nooit want vind dat ten koste gaan van de ervaring. Als ik ze tegelijk afsteek gaat het ook de kunst worden ze synchroon af te laten gaan.

Ben wel benieuwd naar deze maar erg jammer dat er verder geen beeldmateriaal is of mensen die hem toch al hebben geschoten ..

Ik overweeg deze te kopen.
Leuke dat geknipper doet me denken aan de Thunder Defense van Broekhoff jaren geleden.

Hopelijk is de knal goed want het is duur..

Niet zo beste film? Dit is er eentje uit de cursus "Vuurwerk filmen, les 1:'Hoe het niet moet!''
Je kan nog beter je dronken buurvrouw laten filmen. Toch bedankt voor het plaatsen. :wink:

Oeff blij dat ik deze niet genomen heb! Kijkende naar het sample filmpje dacht ik er dit jaar 2 of 3 te nemen en achter elkaar door te lonten. Als hij uit eruit zou zien als op de sample film dan heb je wel een heel mooi waaier blok is huis, maar dit is me toch echt te snel voorbij! En 2-3 stuks dus ook dan. Voor dat geld zijn er veel mooiere projecten te bedenken.

Oeff blij dat ik deze niet genomen heb! Kijkende naar het sample filmpje dacht ik er dit jaar 2 of 3 te nemen en achter elkaar door te lonten. Als hij uit eruit zou zien als op de sample film dan heb je wel een heel mooi waaier blok is huis, maar dit is me toch echt te snel voorbij! En 2-3 stuks dus ook dan. Voor dat geld zijn er veel mooiere projecten te bedenken.

Hierboven duurt ie exact 11/12 seconden en de sample film is 10/11 seconden dus ik snap je niet?
Ik lees in het Vlijmen demo topic een enthousiaste reactie over dit product dus ik ben heel benieuwd naar die film. Want deze Duitse film is bagger, al klinkt dat laatste salvo erg goed wanneer de crackling mine de microfoon niet overruled.

Hierboven duurt ie exact 11/12 seconden en de sample film is 10/11 seconden dus ik snap je niet?
Ik lees in het Vlijmen demo topic een enthousiaste reactie over dit product dus ik ben heel benieuwd naar die film. Want deze Duitse film is bagger, al klinkt dat laatste salvo erg goed wanneer de crackling mine de microfoon niet overruled.

Stuk hierom. Je hebt nog gelijk ook :bonk: In mijn beleving duurde hij langer op de sample film, maa dus. Dan zal het vast aan het filmpje liggen haha dat het sneller ‘lijkt’ voor mij. De burst klinkt indd goed. Daar ben ik het zeker mee eens.

Hele gave bak, flinke effect-knallen en lucht breed gevuld. Echt iets bijzonders tussen al het andere in en een aandachtstrekker. Prijzig en kort maar zeker het geld waard.

Back
Bovenaan