Rebel

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1511
Artikelnaam: Rebel
Bruto Gewicht: 1.700 gram
Netto Kruitgewicht: 451 gram
Aantal Schoten: 20
Effectomschrijving: Gouden blinkende staarten naar gouden willow effecten met prachtige blauw-paarse sterren.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: 55 meter
Afmetingen:
Kartoninhoud: 12/1
Richtprijs: € 28,00

O.a. te koop bij: Vuurwerkmania.nl

1511_-_geisha_-_rebel_-_vuurwerkmania_kopie.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een prachtig uitgevoerde cake, een keer wat andere kleuren blauw en goud dan dat we gewend zijn. Moet wel zeggen dat ik er iets te veel van verwacht had, maar hij was alsnog hartstikke mooi. Een beetje donker geel achtig gouden staarten met een diepe kleur blauw. De boeketten werden erg hoog weggeschoten waardoor de boeketten wat klein oogde terwijl ze toch groot waren. Ik hoop dat Vuurwerkmania verder gaat met uitbreiden van hun kwalitatief hoogstaande collectie, want dan gaat er zeker meer komen van deze importeur! Alleen om de prachtige kartonnen labellen al.

Hier dan de primeur met het filmpje van de Rebel, ik heb het uit gemakzucht gefilmd met een gopro wat niet het meest realistische geluid en kleuren geeft bij vuurwerk maar het geeft een idee, mooist in HD:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook hier de blauw met goud combinatie, maar nu met glittering palms. Maakt hem net even anders, toch een mooie cake.

Heb deze er toch maar eens bijgenomen, maar wat een schitterende cake zeg.
Dat mooie gele goud met die blauw/paars! Love it.
Leek een beetje op de oude Wonderful Heaven van Broekhoff.

Back
Bovenaan