Rebel

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1170
Artikelnaam: Rebel
Bruto Gewicht: 375 gram
Netto Kruitgewicht: Maximum Burst
Aantal Schoten: 1
Effectomschrijving: De koning onder de single shots: eerst een harde fluit en dan een harde BENG!
Tijdsduur: 3 seconden
Stijghoogte: 15-20 meter
Richtprijs: €8,95

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming èn bronvermelding.

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Echt super! Ik hoop dat deze single shots de huidige shocks ver achter zicht laten :D @ magnolia van wolff

Whoohoo! Dit zou wel eens HARD kunnen gaan! Aangezien de huidige hardste single shots nog niet aan de maximum burst zitten, is het theoretisch mogelijk dat deze nóg harder gaan! Wel er vanuit gaande dat deze single shots werkelijk 2,0 gram flash bevatten, en dat die flash van hoge kwaliteit is.
Ik denk dat dit wel eens potentiële hardlopers kunnen zijn, MITS de prijs maximaal 60 cent per stuk is.

Nouja heel veel valt er verder niet over te vertellen denk ik! :p
Moet zeggen dat ze er wel heel tof uit zien :) Hopelijk knallen ze beter dan de Shocks van eerst.

Leuk uiterlijk, hoop dat ze de binkie's kunnen evenaren of misschien wel iets harder! Voor een euro of 3/4 zou ik er zo wat van halen.

Vet !!! Eindelijk single shots. Benieuwd naar de knal.

Die ga ik zeker testen. Wat een fantastich label trouwens !

Goede zet van Wolf ...

4,8 gram hebben deze schatjes. Uiteraard niet geschoten op de demo, maar wel als demo zien liggen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het zou top zijn als deze jongens de Binkies kunnen overtreffen wat volgens de inhoud best mogelijk moet kunnen zijn. Aangezien wolff in mijn geval in ieder geval veel beter verkrijgbaar is dan Marijn. Zeker een paar test pakjes van kopen

Een fluit en een knal? Prima variatie op de andere single shots. Een stoer ontwerp; daar is goed over nagedacht. Hier ga ik zeker een doosje van halen.

Cameo

Ik verwacht zelf ook heel veel van dit stukje vuurwerk.

Vooral de combi fluit naar knal doet het erg goed onder de liefhebbers en jeugd.

Ben benieuwd naar de prijs.

Laatst bewerkt:
Denk dat dit een van de "hardlopers" wordt mits de prijsstelling ook ok is.
Ik vind het ontwerp echt top. Er is goed gekeken door de mensen van Wolff wat de markt zoal te bieden heeft:wink: gezien de uitstraling/afbeelding.

Oeh, fluit met knal?! Kan wel 'ns mijn vervanger voor de Binkie worden :D zeker ook in een finaleprojectje zal dit het goed doen :D

Dit product heet dus Rebel en stond fout in onze info die we in eerste instantie hadden gekregen. Dus geen King Bang maar Rebel!:D

als nu de prijs ook goed is :D

die verpakking is echt helemaal top zelfs als ze niet goed zijn zou ik een pakje kopen voor de verpakking :P
als ze goed zijn koop ik er een hele hoop van :P

vooral voor de mooie combinatie van fluit en knal.
als ik nu ergens op wacht dan is de prijs en miss een filmpje :D

gr

Back
Bovenaan