Ready to Rumble

Vond dit de minste van de nieuwe heavy legend's. Kleine effecten, rare opbouw.. Nee Volgend jaar mogen anderen blij worden gemaakt met deze limited cake.

Leuke cake, niet meer, niet minder. Mooie effecten, maar niet bijzonder groot. En zoals verwacht, doet de salvo halverwege afbreuk aan de cake. Voor 20 euro geen spijt van gehad, maar volgend jaar ga ik voor wat anders.

Aardige cake, maar deze komt er bij mij niet meer in. Effecten waren vrij mooi, maar wel klein. Niet te zien dat je hier met 25gram/tube te maken heb. De salvo halverwege is, zoals hierboven al gezegd, storend.

:bonk:ik werd ook niet echt vrolijk hier van zeker niet voor de zogenaamde 25gram per tube? de big19 potten hadden een veel groter boeket en die bevatten maar 260 gram per cake

Ik vond het een goede cake, aangezien deze zo scherp geprijsd was,
voor 15 euro's zeer goed te doen!!

wel een leuke cake maar ik moet dit ding niet meer die 25 gram is nergens aan af te zien ik heb nog 2 andere 25 grams cakes gehad ook daar het zelfde verhaal niets te zien in effect maar dit was wel de grootste teleurstelling van de 3 die ik had

Vond het al een tegenvaller op de demo van Hol en ook in de straat was dit één van de grootste tegenvallers van het jaar. Blauwe peonys kwamen niet uit de verf. De mines met de rood-witte boeketten waren verassend goed. Rode glittering willow kwam door de wind niet optimaal uit de verf. Mijn inziens is dit product te veel gehyped in 2012.

Dat ik de rood-witte boeketten met mines eronder het meest indrukwekkend vond, zegt misschien al genoeg.

Ik deel de mening van jupilerfreak volledig. Dit vond ik zelf een tegenvaller. De boeketten waren mager, blauw kwam weinig uit de verf. En idd verrassend was het salvo gedeelte.
Voor volgend jaar heb ik nog 1 over, maar er komt er niet meer bij.
greetzzz

Denk dat ik dit ook wel minste vond van de heavy legend serie. Ik had er hoge verwachtingen van en die zijn niet waar gemaakt. Achteraf toch liever de Voltage genomen. Volgend jaar beter ...

Mooie cake hoor.
Ik had er niks aan op te merken.
Effecten waren lekker groot, mooie kleur met goud.
Voor 20 euro, vond ik het wel 1 van toppertjes van de nacht.

Ik vond deze niet geweldig, kleur blauw was heel erg fel wat wel erg mooi was.
Tails waren goed en branden heftig, schots gingen allleen te hoog voor mij en de bursts waren niet hard genoeg voor een 25 gram per tube cake.

Ik vond hem voor de prijs boven verwachting. Ik had eerst de SpiderKing geschoten, iets later deze. Ik hield mijn hart vast. Onnodig, want deze vond ik wel bruut.

Op deze film vind ik hem dan wel weer mooi. Ik stond er misschien teveel onder waardoor ik hem niet goed uit de verf vond komen ....

b7nwoo.png

Had hier echt naar uitgekeken, maar hij viel tegen helaas. Grote bak, maar de uitwerking stelde teleur.
Geen grote effecten zoals gezien op de demo, maar middelmatige boeketten. Jammer...

Inderdaad, viel deze nog al tegen als je deze vergelijkt met de productfilm. Des ondanks geen slechte cake want de effecten zijn afwisselend en mooi. Filmpje:

Ik vond hem fijn, niet te vergelijken met bijv. de 'Killer Instinct' die vooral hard knalt, deze is vooral sierlijk :).

Back
Bovenaan