Ready to Rumble

Deze was dus echt niet 25gram waardig, gelukkig was deze wel voor een zacht prijsje te koop.
Ik snap alleen niet waarom deze cake zo groot moest zijn.

IMG_0432.jpg

Ondanks de negatieve reacties van velen vond ik dit toch best een topper!!

Het blauw kwam erg mooi uit de verf en ondanks de harde wind kwamen de boeketten mooi uit! Ik zal deze dit jaar gewoon weer opnieuw aanschaffen :)

a5hm49.jpg

Ik vond 'm ook geweldig Lars! Bij ons was het ook k##-weer maar ondanks dat was deze top! Een hoogte niet normaal en dan toch grote uitwerkingen qua beleving. Het is alleen nog de vraag of deze weer terugkomt dit jaar, het was immers al een Limited Edition...

ben ik even blij dat ik er nog twee heb.
Wat me wel opvalt is dat er wisselende reacties zijn. Afgaande op de straatfilmpjes lijkt het me een goede cake. Dus ik ben benieuwd komend oud en nieuw.
greetzz

Dit product later eens teruggezien op video. Weliswaar deed het niet wat beloofd was met de demo, maar de kleuren waren wel verschrikkelijk fel. Aanvankelijk wist ik niet om welk product het ging, maar dankzij het salvo mines met boeketten wist ik dit wel te achterhalen. Nu bijna een jaar na dato heb ik een meer positief gevoel over dit product dan eerst.

Veel producten van rubro zijn 100% bevallen, maar dit? Dubbel geschoten en het was zeer slecht. Korte effecten, veeeeels te kort en gewoon weg slecht. Dit was helaas 1 van de weinige tegenvallers dit jaar.

De versie 2013 van de ready to rumble was heel anders als die uit 2012. Ik vond hem erg gaaf hoe hij dit jaar was!! :)

Vond het al een tegenvaller op de demo van Hol en ook in de straat was dit één van de grootste tegenvallers van het jaar. Blauwe peonys kwamen niet uit de verf. De mines met de rood-witte boeketten waren verassend goed. Rode glittering willow kwam door de wind niet optimaal uit de verf. Mijn inziens is dit product te veel gehyped in 2012.

Dat ik de rood-witte boeketten met mines eronder het meest indrukwekkend vond, zegt misschien al genoeg.

Dit product later eens teruggezien op video. Weliswaar deed het niet wat beloofd was met de demo, maar de kleuren waren wel verschrikkelijk fel. Aanvankelijk wist ik niet om welk product het ging, maar dankzij het salvo mines met boeketten wist ik dit wel te achterhalen. Nu bijna een jaar na dato heb ik een meer positief gevoel over dit product dan eerst.

Dit jaar een 2012 versie gezien die blijkbaar goed gedroogd was. Daarnaast was er flink minder wind met als gevolg dat dit product stukken beter uit de verf kwam. Burst van alle boeketten waren beter, kleuren waren ook stuk helderder. Verschil met een jaar eerder vond ik echter wel groot.

Die ziet er op deze filmpjes heel anders uit dan vorige jaren. Dit zijn 5 salvo's van 5 volgens mij, zonder de "kleinere" salvo's tussendoor.

Back
Bovenaan