Reactietopic Collectiefoto's 2013/2014

Ja ik stond idd te wachten op een plastic tasje. Dat heb je heel goed. Is het nog goed gekomen met je ontbrekende kartonnen? Hoop van wel voor je uiteraard..

Nee, er was gewoon helemaal niks van m'n bestelling, was zogezegd uitverkocht bij Lesli.(had in november al besteld)
Ze gaan nu mijn geld terugstorten..

Tjonge dikke teleurstelling dit vooral als je in November al besteld mag je er volgens mij vanuit gaan dat het vuurwerk er toch is. Begrijp dat eigenlijk niet! Want je rijdt ook nog eens voor niks. Echt zonde dit..

Ergste is nog dat ik denk ik wel 15 keer om een bevetiging heb moeten mailen omdat ik die nog niet had.
Vrijdag middag toch nog maar een keer voor de zekerheid gevraagd of alles oke was.
Ik kon gewoon langs komen, even zeggen wie ik was dan was het goed..
Dus niet!!:cry::cry::cry:

Als je ziet wat er gebeurt de laatste tijd met legale inbeslagnames kan je beter geen foto's meer insturen bah bah, jammer tis zo leuk om naar te kijken.

Als je ziet wat er gebeurt de laatste tijd met legale inbeslagnames kan je beter geen foto's meer insturen bah bah, jammer tis zo leuk om naar te kijken.

Het inbeslagnemen gebeurt alleen als je wordt betrapt bij het afsteken voor Oud en Nieuw. Foto's maken van je collectie mag wel.

Ergste is nog dat ik denk ik wel 15 keer om een bevetiging heb moeten mailen omdat ik die nog niet had.
Vrijdag middag toch nog maar een keer voor de zekerheid gevraagd of alles oke was.
Ik kon gewoon langs komen, even zeggen wie ik was dan was het goed..
Dus niet!!:cry::cry::cry:
Hier nog even op terugkomend dit had ik hier zeker niet verwacht eigenlijk is je gewoon iets beloofd en niet kunnen waarmaken. Valt mij heel erg tegen. Vind het super vervelend voor je en het ergste is je kan hier niets aan doen.:frusty:

Alleen zag ik dat ze wel controleren op die 25 kilo regeling nogal kinderachtig maar doe je niks tegen.:bonk:

Ja dat bedoelde ik ook als je sommige collecties ziet zeker meer dan 25 kilo moet je dan de kat op het spek binden door de aandacht op jezelf te vestigen, ik bedoel vanwege de politie razia's.

@ Darksoul ze komen haast niet voor een paar KG te veel. Denk eerder pas voor de 50+ Kilo.s want das pas de moeite. Verder een mooie collectie haha. Had mijn cakes gister avond allemaal nog gewogen haha. Wat is High Lighter toch een lomp ding zeg.

Back
Bovenaan