Reactietopic Collectiefoto's 2013/2014

Mannen mooie foto's weer hoor. Zal als ik alles binnen heb ook foto's gaan plaatsen.
Eerst nog een paar bestellingen ophalen:D
De eerste is trouwens al binnen. Koningsdal Utrecht. Was er om 9:00 al heel erg druk:D

Ik dacht dat we een reactie topic hadde

Jaa dat mag dan wel zo zijn, maar kan me voorstellen dat mensen in de euforie hier hun reacties gaan plaatsen. Vind dat je het enthousiasme op deze dagen niet kwalijk kan nemen, maar dat is mijns inziens.

Happy vuurwerk hunting boys en de foto's zien er goed uit!

Eerste foto is binnen.
Staat ergens in Nederland in een legale bunkert op me te wachten :)

Bekijk bijlage 14236

Te zien;
2 losse Killing Arrow pijlen
5 Nederlandse Zink pijlen
40 rollen Crackling lint
10 pakken Wolff grondbloemen met knal
1 pakje GBV Fantasy Kanonslagen (de allerlaatste! :shocked:)
Wolff Witchcraft
Bonfire Splitting Comets
Bonfire Blessing Pearls
Bonfire Pina Colada

Haha ik zag je net staan bij vuurwerk magazijn7kamp als het goed is?

Vannacht naar genemuiden (Herman de Haan) gereden met twee auto's. Dit is een van de auto's (+ een karton hoogmoed van 24st. van een andere winkel). De tweede auto wordt later uitgeladen en we gaan nog naar twee winkels. Zodra alles binnen is zal er een overzichtelijke definitieve collectiefoto volgen.

Wat hier staat:
1x Royal Bonsai
2x Big Rose
1x Magicians
4x Gate of Heaven 1
4x King Cobra (1 Karton)
2x Splitonium
1x Tiberium
4x Delicious thunder (2x gewone editie, 2x finale editie)
1x Secret Salvo
1x Secret Wave
1x Stagemaker
3x Hot Hot Hot
5x Heavy 3
2x Dragsters
6x Extreme Bang Rockets
3x Glorius
3x Wild Wild West
1x Hawaii
2x Concerto Rosso
1x The Cube
2x Stars over Paris
6x Silver Salute
24x Hoogmoed (1 KARTON)

En nog 3 fluitbakken en 2 potten van Zena waar ik de naam niet van weet uit m'n hoofd :).

Bekijk bijlage 16545

Bekijk bijlage 16546

Bekijk bijlage 16547

Ik dacht dat hothothot was afgekeurd, maar jij kreeg ze dus gewoon mee.

ik zie dat bij de china by night 2 cakes dubbel erin zitten. Met die oplossing ben ik ook zeker tevreden na die 2 afgekeurde cakes. :D

Wat de mensen voor mij al zeiden, blijf maar lekker posten die foto's kan er geen genoeg van krijgen namelijk.
Zeer mooie collectie's zie ik voorbij komen, geeft me een goed gevoel om te zien dat mensen ondanks alles nog steeds een flinke show kunnen geven.
Top werk dames en heren, en geniet van deze dagen!

Heb net even de collectie topic doorgenomen... proficiat! Iedereen heeft weer erg goed zn best gedaan dit jaar zeg! Much more's coming up...!!

Back
Bovenaan