Reacties op collecties 2006/2007

KANONNE!!!! :bonk: :shocked: :bonk: :shocked: :bonk: :shocked: :bonk: :shocked:

Haha, geweldig, ik heb verhalen van je gehoord dat je veel had, maar die foto's laten het wel even zien. En dit is dan nog lang niet alles, hoe erg kan het zijn.
Mooiste van alles is nog dat jij bij collecties van anderen aangeeft dat je het zoveel vind, maar ik denk dat niemand jou overtreft qua cakes hoor. :D

Bedankt voor de foto's, top!

Geen dank Mattenfreak, beetje laat mijn foto,s erop gezet. Ik zal voortaan wat sneller mijn foto,s plaatsen.
En binnenkort in het door jouw nieuw geopende topic. 2007-2008.
Want de eerste trips zitten er al weer aan te komen. :wink:

DAMN!!!, DAMN!!!... Wat een godsgruwelijke hoeveelheid Moontan geweldig man hahahahaha. Ik had al van Kruitje en Mattenfreak vernomen dat je veel had. Maar overstelpt iedere verwachting.

Prachtig!:D

DAMN!!!, DAMN!!!... Wat een godsgruwelijke hoeveelheid Moontan geweldig man hahahahaha. Ik had al van Kruitje en Mattenfreak vernomen dat je veel had. Maar overstelpt iedere verwachting.

Prachtig!:D

Dank voor jullie leuke reacties. Eigenlijk zijn alle foto,s van de collecties van alle members bijzonder leuk om te zien.
Ik ga dit jaar met meer beleid aanschaffen. (meer alpeco blokjes, minder batterijen) En ik heb zoveel over dat ik zit te denken aan een aantal doorlondprojecten. :cool:

Vooral doen moontan, en maar er iets moois van:wink:
Maak je trouwens filmpjes van je vuurwerk? Of vind je dat teveel werk..Want met jou collectie kun je een eigen site beginnen.:D
:bye:

Vooral doen moontan, en maar er iets moois van:wink:
Maak je trouwens filmpjes van je vuurwerk? Of vind je dat teveel werk..Want met jou collectie kun je een eigen site beginnen.:D

Mijn vrouw maakt filmpjes van het vuurwerk tijdens oud en nieuw. Alleen afgelopen oud en nieuw niet vanwege de regen hier.
Zelf film ik niet. Te druk met vuurwerk. Maar vanaf dit jaar zorg ik er wel voor dat er iemand is die het op film zet. Want het lijkt mij wel leuk om het naderhand terug t:wink: e zien.

@ Moontan pottenbakker!

hahahaha niet normaal meer, wel tof zoveel! sta je dan bij elke pot die je gaat afsteken ook eerst nog te kijken welke je neemt en welke daarna? Heb je dan ook een schietlijstje ? :p

Of is het toch gewoon maar kijken waar je zin in hebt op het moment supreme?

Maar geweldig die foto's, en idd zeggen dat Wasabi en ik veel hadden :bonk: :shocked:

Goed bezig hoor moontan :p
Lekkere heoveelheid lekker gespreid en soorten en dergelijke :D
Op deze manier kan je een aardige database opstellen van wat je mooi vond :p
Leuk om te zien!

Strijkerpistool; Aangename collectie, als ik naga dat je toen al heel wat had afgeschoten.:cool:
Hoe waren de shells?

En nog een vraag, die 'vliegende fontein' zegmaar, die cilinder is dat goed bevallen? Niets fout gegaan ofzo?

Edit: voor de duidelijkheid, ik heb het hier over de girandola:wink: ( http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=1438 )

Laatst bewerkt:
Ok dan:wink:
Nee maar omdat het onder professioneel vuurwerk valt krijg je nogal snel het vermoeden te denken dat je er professioneel mee om moet gaan, dat het dus snel fout zou kunnen gaan.
Maar dat valt volgens jou nog redelijk mee.
Leuk filmpje trouwens.

3307: Fraaie collectie had jij. Met toch wel hele mooie blokken.
Die Jorge JW362 met 199 shots ken ik niet. Wat voor uitwerkingen heeft dit blok als ik vragen mag.

3307: Fraaie collectie had jij. Met toch wel hele mooie blokken.
Die Jorge JW362 met 199 shots ken ik niet. Wat voor uitwerkingen heeft dit blok als ik vragen mag.

aangezien er nog geen reactie op gegeven is zal ik het even voor je posten moontan "" beter laat dan nooit zal ik maar zeggen he "

JW362 199 sh schiet duur 150 seconden Multi-size cake
25mm-64SH
29mm-84SH
38mm-33SH
49mm-18SH totaal aantal shot 199

SILVERY COMETS; RED WAVE; BLUE PEONY; CRACKLING MINE; BROCADE; PINK STROBE W/BLUE STARS; GOLD GLITTER WILLOW; RED TAIL + GREEN RED WAVE

Laatst bewerkt:
Mooie collectie Lev-He. Bedankt voor de foto,s die je ons laat zien.
Je had behoorlijk veel zo te zien.
Een New Spring Wind van Lesli had ik nog niet eerder over gehoord. ?

Dank je Lev-He.
Ik had even niet goed opgelet. Ben ook zo in de ban van de grote New Spring Wind van Bonbridge.

@Lev-he
Mooie spullen had jij afgelopen seizoen! En wat ik zo leuk vind om te zien is dat je naast het "grote werk" ook nog steeds een zwak hebt voor het meer klassieke (kleinere) potten- en kaarsenwerk. Ik zie tenminste een paar bekende pakketjes op een van de foto's. Waarschijnlijk om de vooravond door te komen? Haha, ik ben net zo :D Rond oud & nieuw kan ik dergelijke leuke artikelen ook niet laten liggen.

Groetjes,
Cameo

@Lev-he
Mooie spullen had jij afgelopen seizoen! En wat ik zo leuk vind om te zien is dat je naast het "grote werk" ook nog steeds een zwak hebt voor het meer klassieke (kleinere) potten- en kaarsenwerk. Ik zie tenminste een paar bekende pakketjes op een van de foto's. Waarschijnlijk om de vooravond door te komen? Haha, ik ben net zo :D Rond oud & nieuw kan ik dergelijke leuke artikelen ook niet laten liggen.

Groetjes,
Cameo

Duidelijk Cameo, het grote werk is vaak spektaculair en bijzonder mooi. Maar mijn interesse gaat verder dan het moderne spul. Die paketten op de achtergrond (laatste foto) zijn meterpaketten (maxi) van Wolff. Die waren dit jaar nieuw.
Moet er overigens wel bij vermelden, dat niet álles van mij was, maar om de eigenaren anoniem te houden, heb ik het zo even gedaan.
Je begrijpt vast wel, dat we na 4 uur snachts nog een berg vuurwerk over hadden.

Back
Bovenaan