Reacties op collecties 2005/2006

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Dit is het topic waar je reacties mag plaatsen op de foto's die in het topic staan voor "Collecties 2005/2006". (http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=36)
Dit is speciaal gedaan om het overzichtelijk te houden en daarnaast staat het in "Junktalks" zodat er zoveel gereageerd kan worden als jullie willen zonder dat daar je postcount van omhoog gaat en dus spam tegengaat. :wink:

Plaats hier dus alleen reacties, vragen enz. en géén foto's! Zo blijft het overzichtelijk.

Tip: geef duidelijk aan om welke foto je het hebt. Geef de naam van de member aan en beschrijf de foto desnoods wat.

:bye:

Hey bluebomb, ik zie dat jij een pot hebt waar wij een filmpje van hebben:

Effect: Purple Crackling Flowers to Purple Peony
Kruit: 240 gram

purplepeonywithmine.JPG

Rechtermuisknop, doel opslaan als...

romeo..

dat karton chains wat heb je ervoor betaald?
ben ook van plan een akrton te gaan halen ,effe kijken wat de kosten zijn,laat maar weten.

Ik ben dan wel niet bleubomb maar kan je bijna met 100% zekerheid zeggen dat die wel echt is hoor :wink: .
Ik weet niet of jij toevallig een thuis hebt liggen als je dan even de rode bove- en onderkant eraf haalt zie je het denk ik wel.

kan echt zijn ja
maar de meeste mensen die doodskoppers gehad hebben hebben dan de slechter afgewerkte versie gehad. de oude bex doodskoppers zijn dat dan. vergeleken met die oude bex doodskoppers ziet die ene er wel heel netjes uit. maar het kan natuurlijk een doodskopper zijn he

duitje zei:
100_1698.JPG

2x bex festival balls (heb er al 2 afgestoken :p )
2x nieuwe festival balls
1x goldflower 13sh
1x crackling tail 100sh
1x pirat special
1x hindoe 3000
1x trueno rockets

Is dat niet de crackling tail 80sh van BVD?

Reacties mogen gegeven worden op mijn collectiefoto hé :wink: Ik ben blij met wat ik nu heb maar ik hoop morgen ochtend nog 6 pakken Kanonslagen te kunnen halen en een paar pakken Knalpijlen want die knallen zo (!) goed dit jaar echt niet normaal.

Het was idd geen verkeerde collectie. Ik had vooraf goed bekeken en bedacht wat ik wilde hebben aan de hand van filmpjes en reacties van avp'ers.

Vooral lidu en star deed me verbazen. Achja nog even geduld en dan heb ik alle filmpjes online staan.

Back
Bovenaan