Reach 4 Freedom [Uitloop]

Torrr

VWC lid
Artikelnummer: 5445
Artikelnaam: Reach 4 Freedom
Bruto Gewicht: 14 kg
Netto Kruitgewicht: 4 x 486 gram
Aantal Schoten: 4 x 25
Effectomschrijving: Cake 1: Gold spider mine - gold, red strobe - sky blue - red, blue and green tail -
double crackling.
Cake 2: Brocade crown mine - gold, red strobe - double crackling - chrysanthemum - red, blue and green tail - sky blue - purple dahlia.
Cake3: Ti Golden coco mine – ti Golden coco - red, green and blue tail - green, red strobe – sky blue – cracklers.
Cake4: Golden chrysanthemum mine – red, green and blue tail – pink, lemon, sea blue dahlia.

Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: van 149,50 voor € 99,50

155885533.png

Laatst bewerkt:

hierbij de reach 4 freedom wederom in enkelvoud

wel een leuke spelfout in de naam bij het filmpje..

hierbij 2 tegelijk..

Laatst bewerkt:
China Red heeft de neiging om veel goud in hun effecten te verwerken, het zou fijn zijn wanneer China Red producten gaat importeren die voornamelijk goudloos zijn. Denk aan pastel kleuren bijvoorbeeld...

Mooie box! Zeker voor deze prijs, toch 20 gram per shot!

Deze zal het in de straat toch erg goed doen denk ik! (zeker ook als je kijkt naar andere China red producten)

China Red heeft de neiging om veel goud in hun effecten te verwerken, het zou fijn zijn wanneer China Red producten gaat importeren die voornamelijk goudloos zijn. Denk aan pastel kleuren bijvoorbeeld...

De mystic purple is toch wel een mooie zonder goud, alleen die is niet overal mee verkrijgbaar jammer genoeg.

wat een lekkere box dit vanavond zelf mogen aanschouwen, ben net terug en de filmpjes zullen alles bewijzen...

ik heb ze zelf uit de voorraad bunker gehaald dus ik kan je garanderen dat het geen demo bak is maar gewoon productie.

ik vond vooral cake 2 echt super. weers omstandigheden droog maar erg veel wind en geschoten op een grote open vlakte (wind had heeft vrij spel). Was voor mij ook de eerste keer dat ik hem live zag en mijn motto is altijd eerst zien dan geloven.

Grote effecten, gewoon een goede box, goede prijs kwaliteit verhouding, zeker lekker in de straat maar in deze prijs categorie is er erg veel concurrentie,

ben inmiddels naar diversen winkelier demo`s geweest(rijswijk, aalsmeer en decemberhoeve) en deze hoort bij betere in deze prijs.
(en ik steek mijn mening ook bij mijn vrienden van China Red niet onder stoelen of banken, dus wat goed is , is ook goed en als het slecht is vertel ik ze dat ook )

ik heb deze nu inmiddels een stuk of vier mogen aanschouwen,
echt een aanrader,

Wij waren in het bezit van 1 x hexagon, 1 x total event, zena mayhem, strictly china, black out eight, reach 4 freedom.

deze was echt goed en netjes, goede burst het tempo mag wat omhoog.
advies aan china red , gooi het tempo er onder van de zena mayhem en je hebt echt een cake die de vloer aanveegt met de rest.

Back
Bovenaan