RCT3 firework mixmaster

Bosschenaar's Rings & Circles Pack
In dit pack zitten 21 verschillende Ring effecten. (61.71 KB)
Zoals Brocade Crown, Toubillion en ringen met Titanium boeketten of met crackling. (bij de Tourbillion zit geen peony, dat werd namelijk heel lelijk.) Zelf vind ik dit mijn beste pack, er heeft ook heel veel tijd in gezeten:D

Heel veel plezier met dit gloednieuwe pakket!

http://www.youtube.com/watch?v=9yeTO94LsdA

Download

BosschenaarsRingsPackcopy.jpg

Reacties zijn welkom!

Zodra het seizoen er weer is ga ik deze zeker downloaden. nu even geen zin in.
Maar ziet er heel goed uit !!

Ik kwam dit filmpje net tegen op vimeo.com

Zeker de moeite waard om te kijken echt een prachtshow!!!
Soms iets te druk naar mijn mening maar timing is echt perfect!!!

Hier is heeeeeeeeeeeel veel tijd in gaan zitten!

http://www.vimeo.com/2137681

Da's zeker een mooie Firespree! Ziet er super uit dat spel. Helaas is m'n computer veels te sloom hiervoor :p ..

Deze vond ik ook super trouwens! Prachtige muziek zit erbij:cool:.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
heey mensen ik heb (na lang van alles proberen) eindelijk door het het allemaal zo'n beetje moet :D ik heb mn eigen show gemaakt van 6 minuten XD alleen had ik wat problemen met het opnemen in het spel:bonk: dus de show komt binnekort op internet.... maar ik heb wel een mini showtje gefilmt+ geupload met de 48 inch shell !! ik vind em zelf wel lache :p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

:bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
owja ik had nog een vraagje aan sjorsovic : hoe neem jij het beeld op uit je spel?? gewoon met de rct3 movie optie?? bij mij gaat het spel dan skippen enzo en gaat alles heeel langzaam :s toch heb ik geen oude pc maarja :p

EDIT : nieuwe filmpje ..oude youtube filmpje doet het niet meer !
Hier de finale van mijn eigen showtje "sky like heaven".
Filmpje hapert weer 2x ofzo (komt door fraps) maar je merkt het niet echt :D de show en het vuurwerk is made by me :)

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Eigen vuurwerk pack !

Eigen vuurwerk pack !

Heey ben ik weer :bonk: Ik heb eindelijk mn eigen vuurwerk pakket gemaakt voor rct3 :D Het zijn 32 inch japanse shells (6 verschillende effecten). Ze zijn erg mooi en realistisch al zeg ik et zelf :p ze gaan hoog de lucht in en ontploffen hard en groot :)

Het gaat om de volgende effecten:
-gold to blue peony
-gold & red peony
-red,blue & silver stars
-silver wave glitter
-multicolor (yellow red blue)
-uranus planet effect (yellow & red)

Bekijk bijlage 3622

DOWNLOAD:Bekijk bijlage 3623

!Pak het uit en zet de bestanden in Mijn Documenten/rct3/Fireworkeffects

Hee, sorry voor de late reactie.. Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest :P
Maarja, met dat filmen heb je dus al uitgevonden? Ik gebruik geen fraps, ik doe t gewoon in RCT3, haha. Ik zet hem op opnemen, en een uur later is ie klaar xd (bij lange shows dan..)

@SpanishCracker, ik zal binnenkort eens je show bekijken als ik tijd heb.. De 48 inch shell is al mooi gelukt zeg! De 32 inch zien der ook erg goed én realistisch uit. De ene met de rode ring is daarin tegen wat minder... Voor de rest echt vet! Houdt je wel rekening met de hoeveelheid particles? En heb je mijn pack trouwens al gedownload? :) Veel succes verder, ik hoop nog meer van je te zien!

@Ischa, ik zal binnenkort ook jouw pakket ens gaan downloaden, ben er wel benieuwd naar :) Ik kan nog wel wat van je leren als ik naar je 'fish' effecten kijk op je filmpje! Dat ziet er echt goed uit! De rest ook trouwens ook hoor;)

@ sjorsovic .helaas klopt de film niet meer met de vuurwerkpack, ben er nu eindedlijk achter hoe je windeffecten erin moet proppen dus heb alles aangepast, zal binnenkort even een nieuwe movie uploaden voor de juiste effecten,en thnkz voor de info over de ingame recorder duurt ff maar is stukke beter dn fraps
maar thnkz voor je probz:thumbup:

Laatst bewerkt:
Hee, sorry voor de late reactie.. Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest :P
Maarja, met dat filmen heb je dus al uitgevonden? Ik gebruik geen fraps, ik doe t gewoon in RCT3, haha. Ik zet hem op opnemen, en een uur later is ie klaar xd (bij lange shows dan..)

@SpanishCracker, ik zal binnenkort eens je show bekijken als ik tijd heb.. De 48 inch shell is al mooi gelukt zeg! De 32 inch zien der ook erg goed én realistisch uit. De ene met de rode ring is daarin tegen wat minder... Voor de rest echt vet! Houdt je wel rekening met de hoeveelheid particles? En heb je mijn pack trouwens al gedownload? :) Veel succes verder, ik hoop nog meer van je te zien!

@Ischa, ik zal binnenkort ook jouw pakket ens gaan downloaden, ben er wel benieuwd naar :) Ik kan nog wel wat van je leren als ik naar je 'fish' effecten kijk op je filmpje! Dat ziet er echt goed uit! De rest ook trouwens ook hoor;)

heey ja is goed.. die met die ring is idd niet goed gelukt , ik had de particles size te groot gemaakt bij die ring maarja :p toch nog bedankt voor je reactie :wink:

Hier nog een nieuw vuurwerk pack dat ik heb gemaakt. (voorlopig de laatste:p) het bevat 21 shells en vuurpijlen. Ik heb er goed mn best op gedaan:D hieronder een filmpje van de effecten.. maar niet alles zit in het filmpje! een paar shells ontbreken:p

In dit pakket zitten onder andere:

-3 inch kleur shells.
-lawinepijl (zink 901).
-3 inch salutes (titanium & flash).
-6 inch shells.
-8 inch golden shell.
-grote yellow crossette.
-nog veel meer.

Download:Bekijk bijlage 3785

+ YouTube Video

Veel plezier ermee:p owja! nogmaals : pak de bestanden uit & zet ze in "Mijn Documenten/RCT3/FireworkEffects".

Laatst bewerkt:
ik krijg mijn rct3 niet opgestart ik speel het op Vista en als ik het wil spelen dan krijg ik dit :

rc270i.jpg

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen ??

Groetjes Jean-Paul

ik krijg mijn rct3 niet opgestart ik speel het op Vista en als ik het wil spelen dan krijg ik dit :

image

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen ??

Groetjes Jean-Paul

heb je het spel origineel gekocht? want als het gedownload is, moet je er een crack overheen gooien :D anders moet je ff kijken op pc-forums als helpmij ofzo...

Back
Bovenaan