Rave From Hell

Had prive bericht gedaan naar iemand die daar werkt. Die stuurde ook de fotos wat ik eerder heb geplaatst
Vraag me af waar je dan een kooi ziet op die foto’s? Product wordt zo geleverd als dat die op de foto’s staat! Zodra je de doos openmaakt komen meteen de cakes tevoorschijn!

niet lullig bedoeld he grote vriend van me.. maar miss een verkoop truc om te zeggen dat die in kooi komt want het verkoopt nu op het moment ik hoop het niet maar je weet nooit hahaha ( is niet echt top als je liegt tegen je klanten ) maar ik weet wel dat er veel kruitstress heerst hahahha

Nee snap ik ook wel, maar tis wel het 1 tegen het ander 1. We zullen het wel zien de 28e :biertje::p

Vraag me af waar je dan een kooi ziet op die foto’s? Product wordt zo geleverd als dat die op de foto’s staat! Zodra je de doos openmaakt komen meteen de cakes tevoorschijn!
Ja niet was er afgehaald is me gezegd. Maarja helaas zoals jij zegt waren dit ook producten waar ik naar uit keek

Of beter wat zegt rubro/mania erover? Zij importeren het "met kooi" neem ik aan, als dan ineens kooiloos binnenkomt is wel gek.
Doet er niet toe, een medewerker of eigenaar van VWD zegt zelf het uit een kooi te hebben gehaald? But it ain't possible, cuz they aren't caged at all.

Ik ben zelf de eigenaar, niemand heeft ons iets gevraagd. Graag wil ik me niet in deze discussie mengen en vind het ook niet prettig dat er zo over gepraat wordt.
Wel een medewerker . Die had gereageerd dat alles uit kooien word gehaald voor de klant

Als je de naam van de medewerker wil weten dan kunnen jullie me een prive bericht sturen

Wel een medewerker . Die had gereageerd dat alles uit kooien word gehaald voor de klant

Als je de naam van de medewerker wil weten dan kunnen jullie me een prive bericht sturen
Jullie hebben elkaar verkeerd begrepen. Wij halen inderdaad alles uit de kooi bij uitgifte, daarmee gaf hij niet direct antwoord op jouw vraag. De vraag was; wordt deze geleverd met kooi. Het antwoord daarop was; wij ontkooien alle producten. Hiermee bedoelde degene niet, de rave from hell zit in kooi.

Jullie hebben elkaar verkeerd begrepen. Wij halen inderdaad alles uit de kooi bij uitgifte, daarmee gaf hij niet direct antwoord op jouw vraag. De vraag was; wordt deze geleverd met kooi. Het antwoord daarop was; wij ontkooien alle producten. Hiermee bedoelde degene niet, de rave from hell zit in kooi.
Haha mooi verhaal dit, met alle respect hoor maar nu meng je je dus toch in de discussie en is het antwoord van de betreffende medewerker gewoonweg misleidend..
ik zou dit anders aanpakken.

Haha mooi verhaal dit, met alle respect hoor maar nu meng je je dus toch in de discussie en is het antwoord van de betreffende medewerker gewoonweg misleidend..

Hoe is het antwoord van zijn medewerker misleidend, klopt toch precies wat die zegt? Ze ontkooien alles, je kunt er niet vanuit gaan dat alle medewerkers zoveel kennis hebben van het vuurwerk. Check zelf maar is in een winkel als je met wat medewerkers staat te praten. Voor vele ook gewoon een leuk bijbaantje.

Hoe is het antwoord van zijn medewerker misleidend, klopt toch precies wat die zegt? Ze ontkooien alles, je kunt er niet vanuit gaan dat alle medewerkers zoveel kennis hebben van het vuurwerk. Check zelf maar is in een winkel als je met wat medewerkers staat te praten. Voor vele ook gewoon een leuk bijbaantje.
Als je geen antwoord kan geven op zo’n specifieke vraag, dan vraag je een ander om raad.

Nee hoor, verkeerd geïnterpreteerd en hier neergezet. Mensen moeten niet zoveel aannemen en beter lezen.

Back
Bovenaan