Rave From Hell

Geen idee, maar bv hardcore helium heb ik ook in de straat gehad, is gewoon echt een beuker, niks sample aan....De blitzbomber was ook iedereen van onder de indruk, dus kan denk ik wel.
Het kan zeker wel en over de hele linie zitten er echt hele goede producten bij.. De vraag is alleen, welke krijg je wel zo in de straat.. Dat maakt het zo verrekte lastig!

Gister tijdens de demo net zo van staan te genieten als afgelopen jaarwisseling in de straat. Gewoon een hele dikke compound die van alles in huis heeft. Vorig jaar al te koop en kooiloos, het bewijs dat het zeker kan. Totaal niet het gevoel gehad naar een sample hebben staan te kijken, mede door de ervaring ook van afgelopen jaarwisseling.

Het kan zeker wel en over de hele linie zitten er echt hele goede producten bij.. De vraag is alleen, welke krijg je wel zo in de straat.. Dat maakt het zo verrekte lastig!
Ik kan je vertellen dat dit inderdaad waar is: ik had bv de total display 400 shots in bezit, echter zou ik deze nooit als winnaar uit de bus laten komen zoals ik hem in mijn straat had.
Vond hem Mwa.Terwijl hij door vele geroemd werd... Zelfde als de blinking fermata, op de Demo vorig jaar zeker een die ik moest hebben. jeetje wat viel die tegen. dus batch maakt zeker uit, en of dit nu hier een batch of sample komt probleem ik weet het .
Kopen en de Fik erin.

Back
Bovenaan