Rave From Hell

denk wel alles 30mm. Al is het wel weinig kruit per tube voor 30mm dan, benieuwd naar de filmpjes.

De doos is in ieder geval lekker aan de maat!

Hmm, waar ik positief over ben is dat de effecten zelf goed zijn. Niet dat ik ze per se mooi vind, maar ze zijn goed uitgevoerd. Wat ik minder positief vind, is de tempo en dan i.c.m. de pauzes. Daardoor slaan ze de plank volledig mis met de naam. Er is niks Rave from Hell aan, het is mijns inziens te flauw, te netjes, te langzaam, een betere naam zou "A touch from Heaven" zijn geweest. Het is een mooie bak qua uitvoering van de effecten, maar als geheel, met die pauzes en de tempo, is het een bak dat ik niet zou kopen, daar zijn genoeg alternatieven voor. Zou ik deze toevallig al hebben besteld, dan zou ik het in de vooravond afsteken.

Afbeelding lijkt alles 30mm te zijn

Volgens mij is dit niet het geval, er lijken 25mm tubes tussen te zitten, anders vind ik het vreemd dat ze 40 shots van 30mm nemen voor 500 gram kruit, dus slechts 12 gram per tube. Dat is niet alleen weggegooid geld voor de importeurs, maar maakt het ook duurder voor de consument dan noodzakelijk is. Waarom zou men dit doen, je kunt er ook nog eens minder van vervoeren etc. Ik denk dat een groot gedeelte gewoon 25mm is, maar daar is niets mis mee hoor, helemaal niet, want sommige effecten kan je heel goed met 25mm doen. Zoals ik hierboven al schreef, de effecten zelf vind ik goed, het tempo en de pauzes doen het de das om.

Volgens mij is dit niet het geval, er lijken 25mm tubes tussen te zitten, anders vind ik het vreemd dat ze 40 shots van 30mm nemen voor 500 gram kruit, dus slechts 12 gram per tube. Dat is niet alleen weggegooid geld voor de importeurs, maar maakt het ook duurder voor de consument dan noodzakelijk is. Waarom zou men dit doen, je kunt er ook nog eens minder van vervoeren etc. Ik denk dat een groot gedeelte gewoon 25mm is, maar daar is niets mis mee hoor, helemaal niet, want sommige effecten kan je heel goed met 25mm doen. Zoals ik hierboven al schreef, de effecten zelf vind ik goed, het tempo en de pauzes doen het de das om.

Alle tubes zijn toch even groot op de foto?

Wel interessant dat alle boxen die volgens jou kooiloos zijn, bij andere wel in kooi zitten.
niet lullig bedoeld he grote vriend van me.. maar miss een verkoop truc om te zeggen dat die in kooi komt want het verkoopt nu op het moment ik hoop het niet maar je weet nooit hahaha ( is niet echt top als je liegt tegen je klanten ) maar ik weet wel dat er veel kruitstress heerst hahahha

Back
Bovenaan