Darkownzor
VWC lid
Gisteren ook opgepikt voor 189, gaan eens even kijken of dit wat is, het ziet er wel dik uit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha heb je foto’s van die cake?denk wel alles 30mm. Al is het wel weinig kruit per tube voor 30mm dan, benieuwd naar de filmpjes.
De doos is in ieder geval lekker aan de maat!
Afbeelding lijkt alles 30mm te zijn
Volgens mij is dit niet het geval, er lijken 25mm tubes tussen te zitten, anders vind ik het vreemd dat ze 40 shots van 30mm nemen voor 500 gram kruit, dus slechts 12 gram per tube. Dat is niet alleen weggegooid geld voor de importeurs, maar maakt het ook duurder voor de consument dan noodzakelijk is. Waarom zou men dit doen, je kunt er ook nog eens minder van vervoeren etc. Ik denk dat een groot gedeelte gewoon 25mm is, maar daar is niets mis mee hoor, helemaal niet, want sommige effecten kan je heel goed met 25mm doen. Zoals ik hierboven al schreef, de effecten zelf vind ik goed, het tempo en de pauzes doen het de das om.
Vwd geeft aan dat ze hem ontkooit hebben op deze fotos . Dus in kooi geleverd
Oh godzijdank, ik voelde ook hier alweer een discussie aankomen xDVwd geeft aan dat ze hem ontkooit hebben op deze fotos . Dus in kooi geleverd
Dat is hij niet waard denk ik, ik kon hem nog voor 200 krijgen. Vandaar dat hij me nog wist te overtuigen300 eur kost die nu ik skip
Onzin!! Deze ook zojuist open gemaakt en ook hier geen kooi te bekennen!
Bekijk bijlage 1805279
Bekijk bijlage 1805280
En ja ik baal hier hard van, alles wat op m’n lijstje stond van boxen waar ik naar uit keek… blijkt in een keer zonder kooi te zijn.
Wat heb ik er aan om te liegen en een beetje reuring hier te veroorzaken…Wel interessant dat alle boxen die volgens jou kooiloos zijn, bij andere wel in kooi zitten.
niet lullig bedoeld he grote vriend van me.. maar miss een verkoop truc om te zeggen dat die in kooi komt want het verkoopt nu op het moment ik hoop het niet maar je weet nooit hahaha ( is niet echt top als je liegt tegen je klanten ) maar ik weet wel dat er veel kruitstress heerst hahahhaWel interessant dat alle boxen die volgens jou kooiloos zijn, bij andere wel in kooi zitten.