Rave From Hell

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1670
Artikelnaam: Rave From Hell
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1,950 gram
Aantal Schoten: 159 schoten
Effectomschrijving: 159 shots evenementenbox met verschillende schietrichtingen en prachtige effecten. Een complete vuurwerkshow voor de buurt!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Kooi: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 299,00
Voorverkoop: € 275,00
Onlineprijs: ...
1670-RAVE-FROM-HELL-159S-min.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	1670-RAVE-FROM-HELL-159S-min.png Vertoningen:0 Grootte:2,61 MB ID:	1796271

O.a te koop bij: Vuurwerkmania.nl

Wij danken Vuurwerkmania voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een heerlijke bak weer inderdaad. Adviesprijs is € 349 maar na wat zoeken kom je deze online al voor € 199 tegen

Inderdaad adviesprijzen zijn soms echt belachelijk. Als ik adviesprijzen zou moeten betalen dan zou ik dit jaar nog een Red Lantern pakket stoken en begin volgend jaar een andere hobby gaan zoeken.
Of huisje huren in DE met een paar winkelwagens vol vuurwerk en dan nog goedkoper uit zijn…

23:38

Crackeling schoten ogen lekker pittig. Burst lijkt bij deze box wel goed te zitten, alleen vind ik de effecten zelf niet zo boeiend. Redelijk standaard allemaal.

Na het zien van een mooie aanbieding toch maar toegevoegd aan de collectie, ik heb het voorgevoel dat dit wel een goede beuker gaat worden. Kan meestal niet mis met de Geisha 30MM bakken :)

Lijkt me niet dat deze volledig 30mm is hoor, 160 schoten kan je beter verdelen over 25 en 30mm. Maar misschien dat iemand daar uitsluitsel over kan geven?

Back
Bovenaan