Raptor

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 3230
Artikelnaam: Raptor
Netto Kruitgewicht: 165 gr.
Aantal Schoten: 19 Schots
Effectomschrijving: Rood en paarse staarten tot blauw, paars en groene sterren
Afmetingen: n.n.b.
Stijghoogte: n.n.b.
Richtprijs: n.n.b.
Verpakkingseenheid: n.n.b.

3230_raptor.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Hardix Vuurwerk en Mercurius voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Lijkt verdacht veel op een 16s potje uit het assortiment The Garden van Royal. Alleen deze heeft 3 schoten meer wat naar voren komt in het eindsalvo. Qua kleur zijn ze zeker gelijkwaardig.

12,50 is gezien de huidige markt van vraag en aanbod voor een pot met dit effect een schappelijke prijs. Deze moet je voor de kleur kopen.

Lijkt verdacht veel op een 16s potje uit het assortiment The Garden van Royal. Alleen deze heeft 3 schoten meer wat naar voren komt in het eindsalvo. Qua kleur zijn ze zeker gelijkwaardig.

12,50 is gezien de huidige markt van vraag en aanbod voor een pot met dit effect een schappelijke prijs. Deze moet je voor de kleur kopen.

12,50 is voor dit potje inderdaad een prima prijs! Lijkt me ook leuk om er nog bij te nemen met die mooie kleuren!

deze was ook bij oud en nieuw heel mooi.
het is een pot die je om 12 uur ook goed hoort en de aandacht trekt.
mooie grote boeketten en geweldige kleuren die lang blijven hangen.

Ook weer steengoed hoor... Damn Hardixx wat een top line... Niet heel exclusief of met super veel geweld maar gewoon degelijk, goed geprijsd en mooi vuurwerk!

Gewoon een goede mooie budget pot niks geen popu blauw goud of zo. Maar misschien wel wat standaart kleuren die er toch mooi uitsprongen vanavond :)

deze cake word wat mij betreft naar het 00.00 moment geschoven .
Waarom nou deze cake geeft voor weinig geld een mooi gevulde lucht .
wie van mooie volle Multi colour peonys houd is bij deze bak bij het juiste adres .
volgend jaar maar eens meer van deze lijn proberen .

Volledig mee eens. Dacht laat ik toch zoiets als deze nemen, Had hem op de demo gezien van de kleine GBV dealer. En man zonde dat deze niet ontdekt is door het grote publiek. Want er zien zat mindere cakés het efect is niet bijzonder maar de uitwerking is wel goed. Zo kan iets simpels nog zo mooi zijn. :)

Back
Bovenaan