Raptor box

als de kartoninhoud 2/1 is. hoe groot is de totale doos dan??
voor mij is dit de een van de enige nieuwe doorlontbak die mij echt aanspreekt. prijsje afwachten dus

Vind dit een prachtige bak. Zit genoeg afwisseling in, hele mooie effecten en een goeie prijs. Een van de weinige doorlontbakken van Rubro die mij aanspreekt.

Heb zowel de raptor als razor allebei voor 80 euro (aanbieding dus)op de kop kunnen tikken :)
Ben zeer benieuwd maar vind ze op de filmpjes erg goed over komen.

[Edit] Na de toch wel grote teleurstelling bij het zien van een nieuw filmpje van de razor box kan ik alleen maar hopen dat de raptor wel gebleven is zoals op bovenstaande filmpjes, al hou ik me hart vast. =(

Laatst bewerkt:
Ik vind hem wel traag. Lastig om de effecten te beoordelen op dit filmpje, het is op een open vlakte en er staat veel wind,tevens is de afstand vrij groot. Bij Rubro word alles tussen 2 gebouwen geschoten en galmt het geluid lekker door. Ik geef hem de voordeel van de twijfel. Ik wil hem wel eens zien als hij in de bouw geschoten word. Ik ga niet direct alles van Rubro negatief beoordelen. Maar hij is wel traag, dat wel.

Even los van de Rubro discussie...
Dit is een triest filmpje. Buitengewoon matig boxje zo. Kan niet in de schaduw staan van de importeurs demo helaas.

Gisteren gezien en er is gewoon niks meer van over. zou er nog geen €50 voor neer willen leggen. De bak is traag, saai en niet vol meer

en daar betaal je dan 90 euro voor, verschrikkelijk. ik heb ooit iets gelezen over je geld terug krijgen als je je bestelling niet ophaalt of iets dergelijks, iemand daar meer informatie over?

oow deze heb ik ook in de collectie! als ie echt zoveel slechter presteert dan op de demo is dat echt een misselijke streek.. want het kost natuurlijk wel wat.. nouja eerst maar eens afwachten morgen.

Deze vond ik echt steengoed. Schoot wel wat langzaam maar goede brede boeketten! Vanaf de derde cake flink wat actie!

Dit is toch wel een hele leuk cakebox. Tempo is goed en de effecten hebben mooie kleuren. Niet de allerhardste bursts of de grootste effecten maar ik ben tevreden. Mooie finale ook!:

Zeker geen verkeerde box en nu ergens te koop voor € 63,50 wat hem wel heel aantrekkelijk maakt, toch had ik hem graag iets sneller gezien. Nu duurt hij bijn 1.30, als ze deze cake terug zouden kunnen brengen naar een minuut dan lijkt het dat het echt een ware spektakelbox zou worden. Niettemin ook nu al een top box.

Laatst bewerkt:
Zeker geen verkeerde box en nu ergens te koop voor € 63,50 wat hem wel heel aantrekkelijk maakt, toch had ik hem graag iets sneller gezien. Nu duurt hij bijn 1.30, als ze deze cake terug zouden kunnen brengen naar een minuut dan lijkt het dat het echt een ware spektKelbox zou worden. Niettemin ook nu al een top box.

Ik heb hem afgelopen jaar gehad trouwens...en deze box is wel wat sneller dan 1.30 hoor...de laatste cake spuugt ie er bijna in 1x uit...top! Lekker rammen! :D

Deze van de week besteld voor een leuk bedrag. Via de filmpjes vond ik hem de adviesprijs niet waard nu die 63,50 is vind ik dat een waardige prijs.

Back
Bovenaan