Raptor box

Deze van de week besteld voor een leuk bedrag. Via de filmpjes vond ik hem de adviesprijs niet waard nu die 63,50 is vind ik dat een waardige prijs.

Haha, heb je ook veel te wijs gemaakt - nu net zo verslaafd aan daar bestellen als ik ;)
maar je weet dat je voor dat bedrag ook redelijk wat keuze hebt om zelf 4 500 grammers uit te zoeken tegenwoordig ;)
Zelf heb ik deze ook overwogen, maar ik denk dat ik toch voor een andere box ga ;)

Ik denk dat 63.50 toch echt een prima prijs is voor deze bak.
Welke 500 grammers zijn 16 euro of minder dan tegenwoordig? Zelfs op de site van haokan is de goedkoopste 500 grammer al 17 euro..

Ik denk dat 63.50 toch echt een prima prijs is voor deze bak.
Welke 500 grammers zijn 16 euro of minder dan tegenwoordig? Zelfs op de site van haokan is de goedkoopste 500 grammer al 17 euro..

Klopt gedeeltelijk. Ik bedoelde eigenlijk voor rond de 15 euro.

Denk er ook aan dat deze box niet 4 keer 500 gram is.

Overigens is de double identity daar 13.40, de pyro's myth heb ik vorig jaar voor 10 euro gehad en zo zijn er nog genoeg dingen te vinden als je een beetje rondkijkt.
63,60 is zeker prima overiges ;)

Haha die tip over haokan was idd niet goed voor de verslaving.

valt idd wel wat zelf te knopen voor het zelfde geld, maar ben meer fan om dan boxen te halen. deze was nu wel heel verleidelijk voor die prijs ;)

Prima bak, alleen mocht het tempo van mij wel iets hoger. Wel een lekkere finale hoor, hoppa!

Ik had deze 2015/2016 geschoten en was er best enthousiast over voor de 55 die ik voor betaalde. Tempo was stuk hoger dan in het filmpje hierboven. Had m dit jaar weer willen halen maar nu ik deze trage bak zie haak ik ook maar af.... Das nie wat

Het zou zo maar eens kunnen dat dit de laatste post wordt over dit blokje...
Voor velen de kennismaking met het fenomeen sample, en daarom verguisd.
De adviesprijs is ie nooit waard geweest, maar stiekem heb ik het al die tijd wel een mooi ding gevonden.
Voor 35 euro de laatste twee jaar bij Haokan in de Outlet te koop, en dat is echt een prachtige prijs voor dit ding! Want het is wél kwaliteitsvuurwerk! Heel compact, en perfect door te verbinden tot een vlot doorlopend geheel. En het publiek vindt 'm mooi, vooral door het oplopende tempo in de laatste twee cakes.
Helaas heb ik er nog maar eentje over; daarna zal het boek wel definitief sluiten, vermoed ik zo... :sad:

Back
Bovenaan