Rainbow

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
rainbowxp5.jpg

Artikelnummer: 2515
Artikelnaam: Rainbow
Netto Kruitgewicht: 120 gr.
Aantal Schoten: 8 Schots
Aantal Cakes: 1
Effectomschrijving: Een 8 shots cake, silver blue wave with crackling tail.
Afmetingen: 15cm hoog
Stijghoogte: 22m.
Richtprijs 2008: €8,95
Richtprijs 2009: €9,50
Verpakkingseenheid: 12/1
Film 1: HardixVuurwerk.nl
Film 2: Demo Hardix 2006 (UB)
Film 3: Demo Hardix 2007 (VWC)
Film 4: Demo Hardix 2007 (UB)

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Wij danken Hardix Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook dit vindt ik werkelijk een toppertje.
Dit jaar had ik er 4 van gekocht en doorgelont voor in de avond, maar hierdoor werd het te druk en het effect een beetje onduidelijk.
Maar als je hem los afsteekt is dit een erg goede/mooie pot

Ook deze neem ik er ieder jaar bij. Pracht pot, en als je 'm nog goedkoper wilt hebben: de Brave Risket van Blacksmith is krek hetzelfde, voor net wat minder geld.

dit was ooit de 1ste pot die ik los kocht! toen was ik er onder de indruk van dit ding maar nu dus een aantal jaar later vind ik hem nogsteeds een toppetjes egt een mooie pot voor weinig geld!

en met doorlonten moet je er geen 4 tegelijk doen daar heb je gelijk in, 3 is meestal al ruim voldoende om de lucht continu gevult te hebben.

mare in ieder geval wat mij beteft een aarader voor iedere beurs!

Deze was in 2005-2006 nog 7,95, zoals in de beginpost, maar in 2006-2007 was hij 8,25.

Goed zo Fred, wegens omstandigheden heeft mijn broer deze pot afgelopen jaar niet afgestoken. Hij had hem als laat kerstcadeau van mijn vriendin omdat ze met kerst niet wist wat ze moest geven. Ondanks dat hij niet af is gegaan, weet mijn vriendin nu via het filmpje wel dat ze iets leuks heeft gegeven.

:D

2 product filmpjes in de begin post geplaatst, het zijn filmpjes van de demo avond (2007). De ene is gefilmt door VWC, de andere film is van UB. Nu staan er dus 4 filmpjes van de Rainbow in de begin post, zo kan je goed vergelijken en krijg je een goed beeld van deze cake.

Zelf vind ik ook dit een heel goede cake van Hardix, het effect is een beetje vergelijkbaar met dat van de Purple Tail, alleen is de peony van de Rainbow blauw en bij de Purple Tail is die paars en de Rainbow heeft er nog een crackling tail in zitten.

Ook bij deze cake zijn de bursts erg hard en de effecten groot,voor 8.95 is dit zeker weten een aanrader.
Ook voor de mensen met een minder groot budget die toch een goede cake willen hebben waarmee je de buurman zijn ogen mee uit kan steken.

:bye:

Lang niet meer gezien, tot afgelopen oud en nieuw. Verbaasde me enigszins, toch wel erg mooi! Volgend jaar misschien toch maar 1 van kopen :)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Heerlijke cake, leuke crackling tails, prijs is ook erg goed.
Gewoon een paar tegelijk en ik zie het wel zitten. :)

Back
Bovenaan