Rain Man

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 3603
Artikelnaam: Rain Man
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 252 gram
Aantal Schoten: 36 schoten
Effectomschrijving: Volgt
Tube diameter: 20 mm
Kartoninhoud: 8/1
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 30 sec
Adviesprijs: : € 29,99
Voorverkoop : € 27,50
Onlineprijs : € 22,99

O.a. te koop bij: PanguFireworks.nl

image.png

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt:
Heeft deze een kooi er omheen? Sowieso een goede vraag voor @vanderelst, hoe zit het met kooien bij al deze nieuwe producten?

ik wordt hier wel vrolijk van eerlijk gezegd.. en de labels van pangu vind ik zoiezo er top uitzien, ik heb der nog nooit wat van gehad.

Meer cauliflower dan chrysanthemum, als ik goed heb? Groter spreiden per ster iig, bij chrys wat meer sterren die net wat minder spreiden. Mooi hoor.

Ok ik ben om. Toch ziet de product video er erg goed uit, maar die is natuurlijk opgenomen in ideale omstandigheden.

Deze moet zich nog bewijzen in de straat. Maar met 20mm zal hij sowieso never nooit in de buurt komen van de Cairo

Ja ik heb deze geschoten! Boeketten en burst is voor die 20mm dikke prima, echter die mines :bonk: Is zeker meters hoog en heel veeeeel crackling, voor 20 euros zou ik deze zeker nog een keer nemen

Heb deze ook geschoten, We moesten nog wel ff snel achteruit door de mines in combinatie met de wind. Vond het wel een goede cake!

Leuke cake. Geen harde burst, maar de mines in combinatie met de boeketten en het hogere tempo zorgen voor continu crackling geweld. Leuk ding.

Back
Bovenaan