Raijin Storm [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 6636
Artikelnaam: Raijin Storm
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1792 gram
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: ...
Kooi/ Geen kooi: Geen kooi
Stijghoogte: 25-30 meter
Adviesprijs: €174,50
Voorverkoopprijs: €159,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Raijin.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Wauw wat een parel dit, echt een prachtige bak. Enigste min punt is dat er toch weer crackling in de finale gestopt moet worden, past totaal niet bij het sierlijke van de rest van de bak.

Wauw wat een parel dit, echt een prachtige bak. Enigste min punt is dat er toch weer crackling in de finale gestopt moet worden, past totaal niet bij het sierlijke van de rest van de bak.
Helemaal met je eens. Prachtbak alleen die finale is zo jammer.

heel gaaf effect zit erin zeg dat blauw naar rood en groen. Die Qxclusif lijn doet ze naam wel eer aan. Jammer van de laatste cake, had hem net even wat mooie gemaakt als die ook sierlijk was, had de tijdsduur ook nog iets gerekt.

Prachtige effecten maar te snel en indd jammer van die finale. Had hier een langzame sierlijke bak van gemaakt, niet dat geram. Gemiste kans imo

Zat al een paar maanden op dit filmpje te wachten. Mooi ding maar ik pas. Te duur.

Dit ziet er heel goed uit, mooie effecten en de kleuren zijn super.

De prijs is echt wel een obstakel zoals bij veel Xqlusif en Riakeo producten (dezelfde fabriek en importeur) waardoor ik afhaak. Ik vind het persoonlijk erg jammer dat deze artikelen niet wat scherper in de markt gezet worden. Het is altijd al een risico met een nieuw product en dit risico is mij te duur.

Dat ziet er inderdaad wel heel gaaf uit. Eindelijk weer een bak met veel mooie kleuren.

Back
Bovenaan